پرسپولیس نیوز : هافبک صربستانی جدید پرسپولیس با امضای قرارداد با سرخپوشان جانشین مارکو پروویچ شد که در نیم فصل گذشته محبوبیت زیادی هم نزد هواداران پرسپولیس کسب کرده بود.

اوضاع و احوال چطور است؟

همه چیز آرام و خوب پیش می رود. قبل از اینکه به تهران بیایم کمی نگران بودم چون قرار بود در کشوری بازی کنم که شناختی از آن نداشتم ، به همین دلیل خودم و خانواده ام نگران بودیم اما مدیر برنامه هایم خیال مرا راحت کرد و گفت بیا چون جای نگرانی نیست. مملکت ما امن است. امروز که در تهران هستم با اینکه در هتل زندگی می کنم اما شرایط خوبی دارم و مشکل زیادی وجود ندارد.

 

دو هفته ای هست که در ایران زندگی می کنی ، در این مدت در تیم جا افتاده ای؛ یعنی می توانی امیدوار باشی که فیکس بازی کنی؟

ببینید خیلی ها دوست دارند جواب این سئوال را بدانند اما من یک بازیکن حرفه ای هستم و وظیفه ام این است که تمرین کنم و در تمام طول تمرین تمرکز داشته باشم. باید حرفه ای کار کنم و حرفه ای زندگی کنم، بقیه مسائل دست کادرفنی است. مربیان تیم هستند که تصمیم می گیرند چه کسی در زمین مسابقه بازی کند. ما یک تیم هستیم با انگیزه های زیاد و هر کس در ترکیب قرار بگیرد باید بهترین بازی اش را انجام بدهد. من هم به همین دلیل به ایران آمده ام.

 

استقبال هواداران پرسپولیس در تهران از تو چگونه بود؟

دوست داشتم در این مورد صحبت کنم. بله، اینجا نه تنها من بلکه همه بازیکنان نیز مورد لطف و محبت هواداران قرار گرفته اند. آن ها با بازیکنان محبوب خود مهربان هستند و هرطور که فکرش را بکنید ما ما مورد حمایت تماشاگرانی هستیم که به تمرینات می آیند. دوست دارم جو بازی در ورزشگاه را هم ببینم اما تا اینجای کار بی نهایت به من لطف داشتند و با مهربانی رفتار کرده اند. از این شرایط واقعا لذت می برم.

 

تو فصل گذشته برای تیمت 14 گل به ثمر رساندی ، چند گل برای پرسپولیس می زنی؟

فصل گذشته من هافبک نفوذی تیم بودم و پشت مهاجمان و البته نزدیک به دروازه بازی می کردم. اما در پرسپولیس به عنوان یک هافبک تدافعی کار می کنم ، به همین دلیل باید تمرکزم بیشتر روی کارهای دفاعی باشد. به همین دلیل می گویم هیچ پیش بینی ندارم و فقط امیدوارم حضورم در پرسپولیس با موفقیت همراه باشد. بگذارید ببینیم در بازی ها چه اتفاقی می افتد. این مسئله مهم تر از پیش بینی من است.

 

با علی دایی کنار آمده ای؟

متوجه منظورتان نشدم !

 

یعنی توانسته ای با او ارتباط برقرار کنی؟

بله دایی انسان شناخته شده ای در دنیاست و باید بگویم حس خوبی از کار کردن با ایشان دارم. خیلی خوشحالم که در ایران هستم و می توانم برای تیم علی دایی فوتبال بازی کنم. با علی دایی و سایر اعضای کادرفنی رابطه ام خوب است. آن ها به من لطف دارند ، من هم به عنوان بازیکن وظایف و اهدافی دارم که باید انجام بدهم. یکی از حسن های کار کردن با علی دایی این است که می توانیم با هم با زبان انگلیسی صحبت کنیم ، بدون مترجم.

 

می خواهیم بدانیم مهمترین رقیب تو در پرسپولیس چه کسی است؟ کدام بازیکن می تواند تو را نیمکت نشین کند؟

باید بگویم پرسپولیس هافبک های خوب و با کیفیتی دارد که هر کدامشان برای قرار گرفتن در ترکیب انگیزه های زیادی به تمرین می آورند. نمی توانم فقط یک نفر را بگویم که رقیب من است. نمی توانم بگویم آن بازیکن با آن شماره مهمترین بازیکن تیم است. ولی باید مبارزه کنیم و اجازه بدهیم کادرفنی در مورد ما تصمیم بگیرند. همه بازیکنان ما خوب و حرفه ای هستند و فقط می ماند شروع بازی ها تا خودمان را نشان بدهیم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)