پرسپولیس نیوز : خبر توافق مانوئل ژوزه با پرسپولیس، خبری غافلگیر کننده است که دست به دست در فضای مجازی می چرخد.

خبر توافق ژوزه با پرسپولیس پس از آن که در یکی از جراید منتشر شد، ظهر امروز نیز در کانال های  تلگرامی دست به دست چرخید.

پیگیری ها نشان می دهد هیچ خبرگزاری معتبری چنین خبری را منتشر نکرده و تنها یک روزنامه مدعی شده باشگاه پرسپولیس قبل از صدور رای دادگاه CAS به دنبال روابط دوستانه و توافق با ژوزه بوده (حال اینطور به گوش می رسد که ژوزه پذیرفته در ازای  دریافت 6 میلیون تومان از شکایت خود صرف نظر کند) این در حالی است که فیفا چندی پیش پرسپولیس را با صدور حکمی به یک میلیون و 600 هزار یورو جریمه کرد، اما باشگاه پرسپولیس این حکم را نپذیرفته و با پرداخت مبلغی به عنوان حق دادرسی به دادگاه CAS شکایت کرد.

 دادگاه CAS نیز حدود یکماه پیش با حضور 3 نماینده از باشگاه پرسپولیس برگزار شد و قاضی پرونده اعلام کرد  رای پرونده ژوزه ظرف حدود یک تا دو ماه آینده صادر خواهد شد. بنابراین تا 15 اسفند باید شاهد رای دادگاه CAS بود و چه بسا حتی همین روزها این رای صادر شود.

اصل مطالبات ژوزه و دستیارانش 400 هزار یورو بود که با 8 تغییر مدیریتی و به دلیل بی توجهی به این پرونده قطور، فیفا نهایتا با احتساب جرائم و دیرکردها پرسپولیس را محکوم به پرداخت یک میلیون و 600 هزار یورو کرد. حال اینکه گفته می شود ژوزه قبول کرده 6 میلیارد تومان بگیرد و پیگیر ادامه شکایت خود نشود چندان نمی تواند درست باشد. چرا که فیفا نیز این حکم را داده بود و در گذشته هم اخباری شنیده می شد که پرسپولیس به دنبال تخفیف از ژوزه یا پرداخت اقساطی طلب وی است، اما ژوزه هرگز نرمش به خرج نداده و حاضر نشده بود مبلغ مطالبات خود را کاهش داده یا به صورت اقساطی دریافت کند.

در پایان باید گفت پس از پیگیری های فراوان مطلع شدیم مسوولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند در صورت صدور حکم دادگاه CAS به سود ژوزه و محکومیت پرسپولیس  با این مربی پرتغالی وارد مذاکره شده و رضایت وی را برای پرداخت اقساطی مطالبات و گرفتن تخفیف جلب کنند. هر چند که ژوزه در گذشته راضی به دادن تخفیف و دریافت اقساطی مطالباتش  نشده بود. در حال حاضر باید منتظر صدور رای دادگاه CAS بود. در صورتی که پرسپولیس محکوم شود، این دادگاه طبق قوانین ابتدا مهلتی را تعیین و سپس در صورت عدم پرداخت آن جرائم و محکومیت هایی را اعمال خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)