پرسپولبیس نیوز : حسین هدایتی امروز ظهر میزبان مهدی طارمی و همسر هادی نوروزی بود و جلسه ای را با صرف ناهار برگزار کرد.

همسر هادی نوروزی به اتفاق پسرش در باشگاه پرسپولیس حضور یافت و طارمی جایزه بهترین مهاجم لیگ و آقای گل لیگ را طبق وعده ای که در مراسم برترین ها داده بود به همسر هادی نوروزی تقدیم کرد.

در حاشیه این دیدار جلسه ای بین مهدی طارمی، همسر هادی نوروزی و علی اکبر طاهری برگزار شد.

در این نشست طاهری اعلام کرد که بخشی از قرارداد هادی نوروزی را امروز پرداخت خواهد کرد. این اقدام انجام شد و باشگاه پرسپولیس 100 میلیون تومان به حساب خانواده نوروزی پرداخت کرد.

همچنین قرار است باقیمانده مطالبات طی هفته های آتی پرداخت شود. هادی نوروزی در حالی که بازیکنان فصل بین 70 تا 80 درصد مطالبات شان را دریافت کرده بودند فقط 45 درصد را دریافت کرده بود و با پرداخت امروز این میزان به 65 درصد رسید.

باقیمانده مطالبات نیز طبق وعده علی اکبر طاهری در هفته های آتی پرداخت خواهد شد. در این نشست مهدی طارمی درباره قرارداد با هانی نوروزی طبق قولی که طاهری داده بود صحبت کرد و طاهری نیز تاکید کرد روی قول خود وفادار است و با هانی نوروزی قرارداد بسته خواهد شد.

اخبار دریافتی حکایت دارد که باشگاه پرسپولیس با هانی قرارداد بلندمدتی را امضا می کند.

همچنین طبق هماهنگی های به عمل آمده از سوی مهدی طارمی نشست صمیمانه ای در دفتر حسین هدایتی بین هدایتی، طارمی و خانواده نوروزی برگزار شد. هدایتی که پیش از این برای تغییر منزل مسکونی خانواده نوروزی و رهن منزل جدید، احداث آرامگاه هادی نوروزی هزینه هایی را انجام داده بود برای آتیه هانی و هانای نوروزی اقدامات ویژه را انجام داد و مبالغی را پرداخت کرد.

مهدی طارمی و خانواده نوروزی از هدایتی تشکر کردند. طارمی در پیج خود نیز متنی را منتشر کرده و از حسین هدایتی به خاطر حمایت از فرزندان هادی نوروزی تشکر کرده و تاکید کرد که هیچ مشکلی با هدایتی نداشته و شایعاتی که درباره اختلاف او با هدایتی منتشر می شود صحت ندارد. حسین هدایتی پس از آنکه طارمی به ریزه اسپوررفت در پستی نوشته بود یارب روا مدار گدا معتبر شود. طارمی به خاطر فرزندان هادی نوروزی رایزنی هایی با هدایتی داشته و از وی خواسته که اقداماتی انجام دهد و هدایتی به درخواست طارمی پاسخ مثبت داده و مبالغی به حساب فرزندان نوروزی واریز شد. البته هدایتی و طارمی تمایلی ندارند که در رسانه ها اعلام شود چه مبالغی واریز شد. به طور کلی در اقداماتی که مهدی طارمی انجام داده هم مطالبات هادی نوروزی پرداخت شد هم قرارداد با هانی قطعی شد و هم اینکه هدایتی برای آتیه فرزندان نوروزی اقدامات ویژه ای انجام داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)