پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:طبق قرعه کشی ما در هفته های سوم تا هشتم با شش تیم مدعی بازی خواهیم کرد.

کریم باقری در رابطه با حضور دوباره اش در تمرینات پرسپولیس بعد از چند هفته غیبت اظهار داشت: به هرحال قبل از اینکه من در تمرینات پرسپولیس حاضر شوم چند هفته ای بود که تیم در ترکیه حضور داشت و بعد از آن هم در تهران تمریناتش را پیگیری کرد. با توجه به بازیکنان جدید و خوبی که جذب شده استارت خوبی زدیم و کادر فنی و مسوولان باشگاه دائما در تلاش هستند تا با بهترین شرایط راهی مسابقات لیگ برتر شوند. فکر می کنم تیم شکل و شمایل جدیدی به خود گرفته و امیدوارم این تغییرات رخ داده مثبت باشد.

وی ادامه داد: به نظرم مهم این است که بتوانیم در شروع لیگ نتایج خوبی کسب کنیم. تا با این نتایج از به وجود آمدن حواشی جلوگیری کرده و هواداران مان را امیدوار کنیم. نتایج خوب در ابتدای بازی ها اعتماد به نفس بازیکنان را بالا می برد و منجر به عواملی می شود که همگی برای پرسپولیس مثبت خواهند بود. البته باید این را در نظر بگیریم که اگر این نتایج در ابتدای لیگ به دست نیاید دقیقا شرایط معکوس خواهد شد و باز هم حواشی سراغ پرسپولیس می آیند. به همین دلیل شروع لیگ برای مان خیلی مهم است.

مربی پرسپولیس در خصوص قرعه ای که برای این تیم در لیگ برتر رخ داده، تصریح کرد: طبق قرعه کشی ما در هفته های سوم تا هشتم با شش تیم مدعی بازی خواهیم کرد. این مساله کار را برای ما خیلی دشوار می کند. البته با این حال معتقدم تیمی که می خواهد قهرمان شود باید تمام رقبای خود را پشت سر هم شکست دهد. اینکه بگوییم اول فصل با چه تیمی بازی داریم و آخر فصل با چه تیمی، اصلا ملاک نیست چون باید در هر صورت با تمام حریفان مسابقه دهیم. در ضمن من معتقدم حریف سخت و آسان در لیگ وجود ندارد و فاصله تیم های امسال بسیار به هم نزدیک خواهد بود. اگر بخواهیم به این مسایل فکر کنیم هزار و یک دلیل و بهانه وجود دارد که باید آنها هم مطرح شوند.

وی با اشاره به رویارویی با پدیده در هفته اول،  خاطرنشان کرد: پدیده هم تیم یک دستی است. من فکر می کنم کار آسانی در مقابل آنها نداریم. مهاجری جای مرزبان را روی نیمکت این تیم گرفته اما تغییرات آنها در بخش بازیکنان زیاد نبوده است. با این حال بازیکنان جوان پدیده به دلیل پخش مستقیم بازی و قرار گرفتن مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی دارند و می توانند برای ما  مشکل ساز شوند.

مربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که این تیم نسبت به فصل گذشته شرایط بهتری از نظر بازیکن دارد یا خیر گفت: ما نفرات زیادی را از دست دادیم مثلا یکی از آنها محمد نوری بود که در لیست برانکو هم حضور داشت اما متاسفانه به قطر رفت. البته یکسری از بازیکنان هم در لیست برانکو نبودند و با خواست باشگاه از تیم جدا شدند. با این حال من فکر می کنم تغییرات زیادی در ترکیب اصلی پرسپولیس نداشته باشیم و با استفاده از 5، 6 بازیکن جدیدی که به تیم اضافه شده اند بهتر از قبل عمل کنیم. بازیکنان جدید پرسپولیس دو فاکتور مهم جوانی و تجربه را با هم دارند و این موضوع ما را نسبت به فصل گذشته متمایز کرده است. به نظرم بازیکنان قدیمی به جوان های  جدید کمک کنند تا در بازی های نخست عملکرد قابل قبولی داشته باشند از طرفی بازیکنان جدید هم باید بدانند که پیراهن چه تیمی بر تنشان است. تا به حال خیلی ها به پرسپولیس آمده اند و نتوانستند خودشان مثل قبل نشان دهند.

وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی کنید پرسپولیس در پست هافبک هجومی و دفاع چپ دچار مشکلاتی است، گفت: در دفاع چپ بازیکن خوبی را جذب کرده ایم. البته منظور ما حیدریه مدافع فصل گذشته پیکان است که عملکرد خوبی را در فصل گذشته داشته است. همچنین در پست هافبک هجومی نفراتی چون احمدزاده و خالقی فر حضور دارند که می توانند به پرسپولیس کمک کنند.

مربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات شما با باشگاه حل شد، یا خیر اذعان داشت: من از اول هم مشکلی با پرسپولیس نداشتم. دلیل غیبتم در اردوی ترکیه نیز مشکلات شخصی بود. موضوع را هم قبلا با باشگاه هماهنگ کرده بودم و دیدید که بعد از بازگشت تیم به تهران در تمرینات حاضر شدم.

وی در واکنش به شایعه ای مبنی بر اینکه برای حضور در تمرینات منتظر پرداخت مطالباتش بوده گفت: نمی دانم این حواشی و شایعات از کجا می آید و از اینها خسته شدم. یک روز می گویند باید پول بگیرد تا سر تمرین برود و روز دیگر هم می گویند که می خواهد در انگلیس زندگی کند. از همین جا اعلام می کنم که از روزی که به پرسپولیس آمده ام یک ریال هم نگرفتم. البته این موضوع را برای دوره جدید حضورم می گویم که با حضور برانکو اتفاق افتاد. فکر می کنم از اعضای تیم فقط من و خوردبین پول نگرفته باشیم . البته صحبت هایی شده که مطالبات مان به زودی پرداخت شود. من از دوره قبل که در پرسپولیس حضور داشتم نیز مبلغ زیادی را طلب دارم که بارها به من قول دادند که پرداخت شود اما این اتفاق رخ نداده است. با این حال طاهری به من وعده داده که به زودی بخشی از مطالباتم به من پرداخت شود.

باقری در خصوص احتمال حضورش در بازی نمادین که قرار است به یاد ناصر حجازی در اتریش برگزار شود دعوت شده گفت: برای این دیدار از من مدارک خواسته اند اما هنوز مدارکم را تحویل نداده ام. اگر مشکلی نباشد و این دیدار با بازی های پرسپولیس در لیگ برتر تداخل نداشته باشد قطعا در آن شرکت خواهم کرد. چون نام ناصر حجازی روی این بازی است.

وی همچنین در رابطه با بازی ستارگان ایران مقابل ستارگان جهان و احتمال حضور خودش در این دیدار بیان داشت: برای این بازی هم از من خواسته اند که شرکت کنم. احتمال حضورم در این بازی زیاد است چون فکر می کنم در تعطیلات لیگ برگزار می شود.

باقری در ارتباط با بایگانی شدن شماره 7 علی پروین گفت: من در این باره اطلاعاتی ندارم و این تصمیمی است که باشگاه گرفته و باید به آن احترام بگذاریم. البته علی پروین از مفاخر فوتبال ماست. اما اگر قرار شماره 7 بایگانی شود به نظرم بهتر بود همان زمانی این اتفاق می افتاد که پروین فوتبالش را کنار  گذاشت که حدودا 30 سال قبل بود. چون از آن زمان تا حالا بازیکنان زیادی این پیراهن را پوشیده اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)