پرسپولیس نیوز : مراسم تشییع زنده یاد استاد مرتضی احمدی، استاد مسلم هنرهای نمایشی، هنرمند فرهیخته و بزرگ‌مرد محبوب پرسپولیس روز چهارشنبه از ساعت 9 صبح از مقابل تالار وحدت برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، پیکر استاد مرتضی احمدی که صبح روز یکشنبه در روز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام حسن مجتبی (ع) دار فانی را وداع گفت، چهارشنبه از ساعت 9 صبح از مقابل تالار وحدت تشییع خواهد شد.

این هنرمند فرهیخته و بزرگ‌مرد تاریخ پرسپولیس که با از دست رفتنش شاید بتوان گفت بخش با ارزشی از تاریخ فرهنگ بومی شهر تهران و ورزشگاه‌ها و هواداران از دست رفت، روز چهارشنبه در میان بدرقه خیل مشتاقان، علاقمندان و دوستداران اهالی هنر، ورزش و پرسپولیسی‌ها تشییع می‌شود. او رفت در حالی که لحظه به لحظه خاطرات خوبی که در بهترین روزهای زندگی هر یک از ما رقم زد، استاد احمدی را همیشه در دل‌ها زنده نگاه خواهد داشت.

مرتضی احمدی هنرمند برخواسته از دل مردم بود که خوب می‌دانست چگونه می‌تواند دل مردم را شاد و همراه کند. او ادبیات مردمی را از کوچه و بازار تا سکوهای ورزشگاه‌ها می‌شناخت و تا آنجا که توانست نه تنها کوچکش نشمرد، بلکه آن را به سبک و سیاق خود با ادبیات فاخر فارسی در هم می‌آمیخت تا حرفهایش، سرودهایش، تک مضراب‌هایش را بدون آنکه زحمت تکرار به خود بدهی، از بر کنی چون آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند.

مراسم ختم زنده یاد مرتضی احمدی نیز روز جمعه از ساعت 15:30 الی 17 در مسجد جامع شهرک غرب برگزار خواهد شد.

همچنین جمعیت حامیان هواداران فوتبال ملی به اتفاق جمعی از هواداران و سرگروه‌های قدیمی و پیشکسوت تماشاگران پرسپولیس روز دوشنبه هشتم دی ماه مراسم یادمانی را از ساعت 15:30 الی 17 در مسجد حجت‌ابن‌الحسن واقع در خیابان سهرودی برگزار خواهند کرد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)