پرسپولیس نیوز : همه هواداران پرسپوليس، كريمي را دوست دارند. خيلي هم دوستش دارند. نه تنها علي كريمي بلكه هواداران پرسپوليس به هيچ بازيكني توهين نمي‌كنند. 

اصلا هواداران ما توهين بلد نيستند و با كارهاي فرهنگي كه انجام شده مطمئنم جو سالمي بر ورزشگاه حاكم مي‌شود.

براي پرسپوليس كه اين فصل نيمي از ستاره‌هاي خود را از دست داده، حضور سيدجلال حسيني يك غنيمت بزرگ است. مدافع قابل اطميناني كه اين روزها، بخيه به سر، خود را آماده مي‌كند براي جدالي حساس. جدال با تراكتورسازي كه امسال لقب كهكشاني را با خود به يدك مي‌كشد. سيدجلال كه شنبه بخيه‌هاي سرش را مي‌كشد يكي از اميدهاي اصلي دايي براي مقابله با مهاجماني خطرناك چون كريم انصاري فرد و سعيد دقيقي است. با سيدجلال همكلام شديم و دقايقي با او گپ زديم. اين گپ و گفت پيش رويتان است.

آسيب‌ديدگي سرت چه شد؟ بهتر شده‌اي؟
با ضربه‌اي كه بازيكن حريف به من زد سرم بدجوري پاره شد و 12 بخيه خورد . نكته جالب اينكه پارگي در يك خط نيست و زيگزاگي است. قسمتم اين بود و ناراحت هم نيستم. براي بازي مشكلي ندارم اما اميدوارم زودتر بتوانم بخيه‌هايم را بكشم.

كي بايد بخيه‌ها را بكشي؟
پارگي كاملا جوش خورده و پوستم جذب شده. شنبه بخيه‌ها را مي‌كشم تا بدون هيچ مشكلي آماده بازي با تراكتورسازي شوم.

اين فصل به تراكتورسازي لقب كهكشاني داده‌اند. بازي با اين تيم كهكشاني سخت نيست؟
جدا از لقب كهكشاني، بازي روبروي تراكتورسازي هميشه سخت است. آنها تماشاگران زيادي دارند اما پرسپوليسي‌ها بيشترند و مطمئنم كه سكوهاي ورزشگاه آزادي را اشغال مي‌كنند. چهارشنبه يك بازي جذاب برگزار مي‌شود و اميدوارم در نهايت، اين ما باشيم كه 3 امتياز را بگيريم نه تراكتورسازي.

گفتي تماشاگران. علي كريمي بايد روبروي پرسپوليس بازي كند. به نظر تو هواداران عكس‌العملي در مقابل او انجام مي‌دهند يا نه؟
همه هواداران پرسپوليس، كريمي را دوست دارند. خيلي هم دوستش دارند اما فوتبال حرفه‌اي شده و بازيكن، هر سال و هر كجا كه باشد بايد براي موفقيت تيمش تلاش كند.

يعني پرسپوليسي‌ها به او توهين نمي‌كنند؟
نه تنها علي كريمي بلكه هواداران پرسپوليس به هيچ بازيكني توهين نمي‌كنند. اصلا هواداران ما توهين بلد نيستند و با كارهاي فرهنگي كه انجام شده مطمئنم جو سالمي بر ورزشگاه حاكم مي‌شود.

علي دايي در مصاحبه‌اي از تو نام برد كه مدت‌هاست پولي نگرفته‌اي و بدون دريافت پيش قرارداد با پرسپوليس تمرين مي‌كني. واقعا پول نگرفته اي؟
باور كنيد يك هزار توماني هم نگرفته‌ام. تازه از پارسال هم طلب دارم اما هنوز اين پول را دريافت نكرده‌ام.

پس طلب تو فقط به اين فصل مربوط نمي‌شود؟
فصل كي به پايان رسيد؟

2 ماه پيش. چطور؟
من 2، 3 ماه قبل از پايان فصل، آخرين پولم را از پرسپوليس گرفتم. از آن به بعد هزار تومان هم دريافت نكردم. البته براي من پول ملاك نيست. هواداران و موفقيت پرسپوليس براي من مهم‌ترند تا مسائل ديگر. تمام تلاشم را مي‌كنم براي موفقيت تيم و اميدوارم كه اين مشكلات هم حل شود.

براي شروع ليگ آماده ايد؟
چرا آماده نباشيم؟ از روزي كه من آمدم تمرين‌هاي خيلي خوبي انجام داديم. درست است كه بدنسازي سنگين بود اما از نظر بدني در بهترين شرايط قرار داريم. بقيه مشكلات هم به زودي حل مي‌شود تا با تمام توان، ليگ سيزدهم را شروع كنيم.

پيش‌بيني‌ات از اين فصل چيست؟ فكر مي‌كني پرسپوليس چندم شود؟
در مورد رتبه نمي‌توانم حرفي بزنم اما باور كنيد تيم فوق‌العاده‌اي داريم. البته تيم‌هاي ديگر هم قوي بسته‌اند و به همين دليل كسي نمي‌تواند پيش‌بيني كند كه چه مقامي كسب مي‌كند.

چند بار قهرمان ليگ برتر شده‌اي؟
4 بار.

با اين ركورد به نظر مي‌رسد بتواني پيش بيني كني آيا اين پرسپوليس توان قهرماني دارد يا نه؟
من دوست دارم هر سال مدعي باشم اما براي قهرماني خيلي بايد تلاش كرد. قهرماني به همين راحتي‌ها به دست نمي‌آيد اما من به اين تيم اميدوارم. اگر كل فصل تمركز داشته باشيم شك نكنيد مي‌توانيم قهرمان شويم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)