پرسپولیس نیوز : دبير هيات فوتبال اصفهان گفت: جلسه هماهنگی دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در فرمانداری لنجان برگزار شد و بر اين اساس تنها 10 درصد سکوهای فولادشهر به پرسپوليس اختصاص مي‌يابد.

علیرضا جهانشاهی در خصوص برگزاری دیدار سپاهان با پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: جلسه هماهنگی این دیدار با حضور معاون فرمانداری لنجان نماینده باشگاه سپاهان، یگان ویژه انتظامی استان اصفهان، نیروی انتظامی شهرستان لنجان، حراست اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان، اداره ورزش و جوانان شهرستان لنجان در محل فرمانداری لنجان برگزار شد.

وی با اشاره به مصوبات این جلسه خاطرنشان کرد: در ورزشگاه فولادشهر برای ورود تماشاگران دو تیم با هماهنگی یگان ویژه انتظامی استان اصفهان از ساعت 14 باز می‌شود.

دبیر هیات فوتبال استان اصفهان ادامه داد: طبق هماهنگی انجام گرفته 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه فولادشهر در اختیار هواداران تیم پرسپولیس و 90 درصد از ظرفیت این ورزشگاه در اختیار هواداران تیم سپاهان قرار گرفته می‌گیرد.

وی با بیان این مطلب تصریح کرد: جایگاه‌های 16، 17 و 18 ورزشگاه فولادشهر در بازی هفته یازدهم به هواداران تیم پرسپولیس و سایر جایگاه‌ها به هواداران تیم سپاهان اختصاص داده شده است.

جهانشاهی با بیان اینکه بلیت‌های این دیدار در دو رنگ متفاوت و همراه با هولوگرام هیات فوتبال به فروش می‌رسد، گفت: در این جلسه مقرر شد هواداران تیم سپاهان اصفهان صبح روز جمعه با مراجعه به ورزشگاه‌های انقلاب، پیروزی و همچنین کانون هواداران باشگاه سپاهان نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور روز جمعه از ساعت 18:30 در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)