پرسپولیس نیوز : دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای گفت:آنچه قطعی است رفتار غیرحرفه ای افرادی است که اسم شان در این پرونده مطرح است.

حجت الاسلام علیپور درباره اینکه چرا تکلیف پرونده محسن قهرمانی هنوز روشن نشده است عنوان کرد:ما دوشنبه گذشته پرونده قهرمانی را بستیم.پرونده رسیدگی به  این موضوع  که در ستاد تخلفات و حراست فدراسیون فوتبال  انجام گرفت در سه مرحله در اختیار کمیته انضباطی قرار داده شد.

وی درباره اینکه برخی از واژه روکش که توسط او به کار برده شده بود،استنباط ماست مالی را داشتند گفت:در فدراسیون فوتبال ایران،ماست مالی نمی شود.برخی پیش داوری کردند که این درست نیست.

دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای درباره اظهارات رویانیان مبنی بر پیگیری این بحث در محاکم قضایی خارج از فوتبال اظهار داشت:این مساله پیشنهاد رویانیان است و محترم است.آنچه مسلم است این پرونده در محدوده فدراسیون فوتبال پیگیری و بررسی نهایی می شود.ما در موارد پنج گانه،دو مورد را توسط ارکان قضایی،اداره حراست و ستاد تخلفات پیگیری کردیم.آنچه قطعی است رفتار غیرحرفه ای افرادی است که اسم شان در این پرونده مطرح است.

علیپور درباره اینکه چه حکمی در انتظار  خاطیان است گفت:من نمی خواهم زیاد در شرایط فعلی در این باره حرفی بزنم اما افرادی که تخلف کرده اند بین 6 ماه تا دو سال محروم خواهند شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)