پرسپولیس نیوز : مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: تیاگو اعلام کرده باید 67 هزار دلار به او پرداخت کنیم اما با مستنداتی که جمع کردیم او باید 4 هزار دلار باید به ما پس بدهد.

مصطفی شکری، مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره پرونده تیاگو گفت: پس از جمع‌بندی‌های انجام شده و صحبت‌هایی که با مسئولان فیفا داشتیم متوجه شدیم که تیاگو اعلام کرده 67 هزار دلار از ما طلبکار است. البته ایشان قبلا به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران رفته، اما شکایت وی پس فرستاده شده است. وی پس از این اقدام کمیته انضباطی به فیفا شکایت کرده است.

وی افزود: ما هم مستندات را به همراه مسائل مالی او طی یکی دو روز گذشته بررسی کردیم. ایشان 10 درصد از موقعی که در پرسپولیس توپ می زده جریمه شده و مبلغی هم بابت عملکرد ضعیف تیمی طبق قرارداد جریمه شده است. به همین دلیل ما نه تنها باید 67 هزار دلار به ایشان ندهیم بلکه باید 4 هزار دلار نیز تیاگو به ما پرداخت کند. ما لایحه خود را برای فیفا آماده کرده‌ایم و تا انتهای هفته آن را ارسال خواهیم کرد تا زودتر طلب خود را از تیاگوی برزیلی بگیریم.

 

*سعید شیرینی، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس برای پیگیری برخی از نامه‌های قرمزپوشان صبح امروز به وزارت ورزش وجوانان رفت و با برخی مسئولان دیدار و گفت‌وگو کرد.

همچنین علی دایی نیز که قرار است به زودی شکایت خود از مایلی کهن انجام دهد به دنبال مستندات صحبت‌های مایلی‌کهن و برخی مدارک دیگر در مورد او است تا شکایت خود را به فدراسیون فوتبال و مراجع قضایی اعلام کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)