پرسپولیس نیوز : محمد رویانیان می گوید رود گولیت به ایران نیامده چون احتمالا در میلان هم گولیت و باره سی مثل رهبری فرد و انصاریان هستند با هم. یک روز رفیق جانی هستند و فردا می گویند تو پرسپولیسی نیستی!

محمد رویانیان از بازی با میلان و حاشیه هایش می گوید. او که چند روزی است سخت مریض شده و کمتر از خانه در می آید ، می گوید برای این بازی با همه مشکلات سعی شده تا بهترین بازیکنان را به تهران بیاورد . تیمی از بهترین ستاره های میلان تا مردم از این بازی لذت ببرند.

*از بازی با میلان شروع کنیم. کلی ستاره را برای یک بازی جمع کردید!
بگذار یک خاطره ای برایت بگویم. سال قبل که رفته بودیم میلان و با گالیانی دیدار کردیم ، بعد از جلسه حمید استیلی به من گفت : سردار می دانی با کی 45 دقیقه حرف زدیم؟ گفتم نه این ها چرا رئیس باشگاه شان را نفرستاده بودند با ما حرف بزند. باید برلوسکنی می آمد. او برایم توضیح داد که گالیانی چه ادم مهمی در این باشگاه است. خدایی من اصلا این ها را نمی دانسنم. اول قرار بود او 5 دقیقه با ما حرف زند اما وقتی آمد به اتاق چنان برایش سخنرانی کردیم که 45 دقیقه نشست و حسابی لذت برد. بعد از آن هم رابطه مان خیلی با این باشگاه صمیمی شده است.

*تیم شان خیلی خوب است اما جای هلندی های تیم خالی است. گولیت ، رایکارد و فان باستن!
خودم هم خیلی دوست داشتم که گولیت حتما همراه تیم باشد اما این تیم را به هر حال باره سی دارد می چیند. ما می دانیم جمع کردن این تیم و فرستادنش به میدان خیلی سخت است. الان خود ما 58 نفری را دعوت کردیم اما در نهایت می توانیم 28 بازیکن را به زمین بفرستیم. آنها هم جمع کردن بازیکنان از سراسر دنیا برای شان سخت است. تازه تیمی که به ایران می آید را باره سی می چیند. ممکن است آنجا هم گولیت با باره سی مثل رهبری فرد و انصاریان ما باشند که یک روز در میان با هم اختلاف پیدا می کنند و بعد آشتی می شوند .( حسابی می خندد و می گوید شوخی کرده است) راستش حیف شد او نیامد اما من الان خودم ناراحتم چون اصلا یادم رفت که از گالیانی دعوت کنم. او خیلی به ما لاطف داشت. اگر دعوتش می کردیم ، حتما می آمد. حیف شد که او را وعده نگرفتیم . بخصوص که شنیدم دیگر دارد از میلان می رود.

*به محدودیت تان برای دعوت از پیشکسوتان گفتید اما یک سری دلگیر هستند که اسم شان جا افتاده.
همین است دیگر. بالاخره ما محدودیت هایی داریم. علی پروین و دوستانش دور هم جمع شدند و خیلی تلاش کردند کسی از قلم نیفتد اما باز هم این اتفاقات می افتد. البته مثلا جا دارد من تشکر کنم از یکی مثل وحید هاشمیان که خودش خیلی زود شرایط را پذیرفت. با اینکه خیلی مظلومانه از پرسپولیس رفت. در غربت رفت اما با اینکه ما قصد داشتیم برایش تجلیل بگیریم ، خودش از حضور در این بازی عذر خواست تا زودتر بدانیم چطور برنامه ریزی می کنیم. او این قدر بزرگوار است که می دانم با همه نقدی که به ما دارد از ما و از تیمش دلخور نشود. یا مثلا علی دایی که الان مسئول فنی تیم ماست و یکی از افتخارات پرسپولیس ، به احتمال فراوان در بازی میلان بازی نمی کند. درحالی که او قبلا به این تیم در لیگ قهرمانان هم گل زده است اما در این بازی به خاطر شرایط مهم تیم در بازی با تراکتور دو دل است. می گوید نمی تواند تیمش را تنها بگذارد و به بازی برسد . حضور او در بازی پنجشنبه قطعی نیست و شاید بازی نکند.

*یکی از منتقدان بازی تان هم علی فتح الله زاده است . او می گوید این ها که دعوت کردید پیرمردهایی هستند مثل خودتان و حاجی استقلالی ها.
اتفاقا چه خوب شد گفتی. یادم باشد به علی آقای پروین بگویم او را هم دعوت کند چون هم پرسپولیسی قدیمی است و هم می تواند به ما در این بازی کمک کند. یک سری عکسش را دیده بودم که داشت دروازه بانی می کرد . بد نیست دعوتش کنیم و بگذاریمش توی دروازه . فقط مشکلش این است که می ترسم از میلانی ها زیاد گل بخورد و 6 تایی شویم!

*تازه یک رقیب جدی هم پیدا کردید ، علی کفاشیان. او دیگر فوتبال های خارجی را می بیند و خیلی خوب بازیکنان را می شناسد.
چی فکر کردی او رئیس ماست دیگر . رئیس فدراسیون فوتبال است. باید هم خوب بلد باشد که جلوی ما کم نیاورد. ولی خدایی کفاشیان خیلی با مزه و دوست داشتنی است. این قدر اذیتش نکنید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)