پرسپولیس نیوز : هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران از نقاط مختلف کشور برای تماشای بازی فینال جام حذفی خود را به ورزشگاه آزادی تهران رسانده اند.

دیدارنهایی جام حذفی فوتبال عصرامروز (یکشنبه) برگزارخواهد شد و این درحالی است که هواداران تیم پرسپولیس از چند ساعت پیش خود را به ورزشگاه رسانده اند.

درحالی که به دلیل ازدحام بالای جمعیت بلیت فروشی از ساعت 8:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شده، سکوهای این ورزشگاه به آرامی رنگ سرخ به خود می گیرد.

هواداران پرسپولیس با دردست داشتن پرچم های تیم مورد علاقه خود و پوشیدن پیراهن قرمز خود را به ورزشگاه رسانده اند.

بلیت های ورزشگاه آزادی به قیمت های 3، 5 و 10 هزار تومان (طبقه بالا، طبقه اول و جایگاه وِیژه) به فروش می رسد وهر فرد می تواند فقط یک بلیت تهیه کند تا از ایجاد بازار سیاه جلوگیری شود.

درحالی که روز گذشته ودرجلسه هماهنگی قرار بود 18 هزار بلیت دراختیار هواداران سپاهان قرار گیرد هنوز خبری از تماشاگران طلایی پوش در ورزشگاه نیست اما درضلع جنوبی ورزشگاه جای آنها خالی نگه داشته شده است.

ماشین های آتش نشانی و آمبولانس های امداد به تعداد زیادی در داخل و بیرون ورزشگاه مستقر شده و ماموران راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی نیز تلاش زیادی برای ایجاد نظم از خود نشان می دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)