حاشيه هاي جلسه شوراي شهر تهران ! پرسپوليس با اختلاف دو گل استقلال را مي برد
مرجع خبری پرسپولیس : جلسه امروز شوراي اسلامي شهر تهران که نيم ساعت زودتر از حد معمول به پايان رسيد، حاشيه هاي پاياني اش حول محور شهراورد روز چهارشنبه استقلال و پرسپوليس بود.

حضور خسرو دانشجو عضو هيات مديره باشگاه استقلال و حبيب کاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس در شوراي شهر تهران موجب شد تا کري هاي يان بازي ستني در شوراي نيز مطرح شود.
حبيب کاشاني که با سوالات خبرنگاران شهري درباره وضعيت پرسپوليس در بازي فردا رو به رو شده بود ، گفت: تيم در بهترين شرايط است و با اعتمادي که به علي دايي داريم مطمئنا دست پر از بازي بيرون مي آييم.


وي تاکيد کرد: تمامي نيازهاي تيم را براي بازي فردا فراهم کرده ايم و بدون مشکلي خاص به مصاف استقلال خواهيم رفت.
کاشاني با بيان اينکه پرسپوليس با کمترين حاشيه به مصاف استقلال مي رود خطاب به يکي از خبرنگاران درباره نتيجه بازي گفت: مطئمن مي بريم، با اختلاف دو گل.


در سوي ديگر شوراي شهر تهران خسرو دانشجو با حالتي نه چندان سرحال علاقه اي به شرکت در بحث هاي شهراورد نداشت و تنها گفت که اميدوار است بازي خوبي از آب درآيد و استقلال در روز مسابقه حرف هايش را مي زند.

** گزارش هفته گذشته واحد مرکزي خبر از خودروهاي شخصي بازيکنان پرسپوليس که سر و صداي زيادي را همراه داشت محور ديگر صحبت کاشاني با خبرنگاران بود که وي با انتقاد از اين گزارش گفت: وقتي بازيکني از شهرستان به تهران مي آيد و براي يک فصل 300 ميليون مي گيرد طبيعي است که خودروي گران قيمت نيز مي خرد.
وي در عين حال تاکيد کرد که بازيکنان ابتدا بايد اخلاق و رفتار خود را حرفه اي کنند و بعد خودروي حرفه اي سوار شوند.
کاشاني درباره سوال يکي از خبرنگاران مبني بر گفته هاي هادي نوروزي مهاجم پرسپوليس درباره استفاده از خودروهاي گران قيمت گفت: هادي شرايط خانوادگي و زندگي اش اينطور بوده و هر کسي را بايد در وضعيت خود ارزيابي کرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)