پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: پس از جلسه‌ای که با مدیرعامل سابق پرسپولیس داشتیم، ابهامات برطرف شد.

مهدی خواجه‌وند ابتدا در خصوص برگزاری جلسات با محمد رویانیان اظهار داشت: با توجه به شرایط پرسپولیس برخی اوقات که در خصوص مسائل مختلف برای ما ابهاماتی به وجود می‌آید و نیاز به اظهارنظر مؤثر داریم، نظرات رویانیان را می‌گیریم. این موضوعات در خصوص قراردادها و برخی از مسائل باشگاه پرسپولیس است که برای رفع مشکلات به ما کمک می‌کند.

وی در پاسخ به سؤالی که تا الان این نظرات به باشگاه کمک کرده یا خیر،‌گفت: بله، شبهه‌ و ابهام هایی وجود داشت که س از جلسه با رویانیان در برخی از پرداخت‌ها و قراردادها تقریباً از بین رفته و اظهارات رویانیان کمک شایانی به ما کرده است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت شکایت کشتی‌گیران و توقیف اموال باشگاه نیز گفت: من قبلاً‌ موضع خودم را رسماً در مورد کشتی‌گیران اعلام کردم. آنچه اتفاق افتاد صحیح نبود، ما با این عزیزان صبحت‌های بسیار خوبی را داشتیم. آقایان همان روزی که اجرائیه گرفتند به باشگاه آمدند یعنی قبل از آن هیچ اقدامی نمی‌توانستند انجام دهند.

وی در پاسخ به سؤالی که پس چرا رحیمی می‌گوید اموال ما توقیف نمی‌شود اما آنها می‌گویند اموال باشگاه توقیف است، تأکید کرد: این موضوع بحث دیگری است بالاخره شرکت‌های دولتی پس از اتفاقاتی که برایشان می‌افتد فرصتی 18 ماهه دارند پس از ابلاغیه تا بتواند مشکلات را حل کند البته پرونده دیگری درباره کشتی‌گیران در شعبه 40 مطرح است و در حال رسیدگی است اما معتقدیم شرکت‌های دولتی توقیف‌های اموالشان قابلیت اجرا ندارد باشگاه پرسپولیس هم صرف نظر اینکه متعلق به دولت است دیگر نباید درباره‌اش حرفی زد.

وی درباره آخرین مذاکرات با بازیکنان خارجی نیز گفت: ظرف دو روز آینده با نامه‌نگاری و مکاتباتی که شده قطعاً تکلیف این بازیکنان با پرسپولیس مشخص می‌شود. با دو بازیکن مذاکراتی داشته‌ایم و انشالله با توجه به فرصت کم تا شروع بازی‌ها تا دو روز آینده و یا سه روز آینده طبق مذاکرات و مکاتبات برای حضور این افراد در تست دایی اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)