پرسپولیس نیوز : برانکو ایوانکویچ برای اینکه امروز علاوه بر بازی دوستانه یک جلسه تمرین نیز تدارک می بیند ساعت 7:30 صبح به سرخپوشان بیدار باش داد.

 برانکو ایوانکویچ با توجه به اینکه دیروز را به سرخپوشان استراحت داده بود تصمیم گرفت امروز علاوه بر بازی دوستانه یک نوبت تمرین را هم در دستور کار تیم قرار دهد.

 

وی بدین منظور ساعت 7:30 امروز شنبه را به عنوان زمان بیدار باش تعیین کرد. سرخپوشان برای صرف صبحانه از ساعت 8 در رستوران حاضر بودند. آن ها ساعت 8:30 هتل را به قصد زمین تمرین واقع در بالای تپه که منطقه بسیار دلپذیری هم دارد ترک کردند.

 

تمرین سرخپوشان از ساعت 9 به مدت یک ساعت به طول انجامید. این تمرین با توجه به بازی نوبت بعد از ظهر از شدت بسیار بالا برخوردار نبود. درواقع این تمرین جایگزین جلسه فنی صبح شد.

 

اعضای تیم ساعت 12:30 به وقت محلی برای نهار در رستوران حاضر می شوند و جلسه پیش از بازی بعد از نهار و قبل از حرکت تیم انجام خواهد شد.

 

در این جلسه برانکو برنامه های تیم و وظایف فرضی بازیکنان را مشخص می نماید که باید در جریان بازی اجرا شود. نحوه اجرای این برنامه ها قضاوت سرمربی در مورد عملکرد بازیکنان و پیشرفت آن ها به شکل انفرادی و تیمی را مشخص می کند.

 

این امر در ادامه برنامه های تمرینی و شناسایی ترکیب تیم تعیین کننده خواهد بود.

 

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته پس از صرف نهار در سفارت راهی یکی از مراکز خرید شدند در این میان بعضی بازیکنان هم برای استراحت به هتل محل اقامت خود بازگشتند.

 

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته جمعه پس از صرف نهار در سفارت ایران راهی یکی از مراکز خرید شهر آنکارا پایتخت ترکیه به نام آنکامال شدند در این میان بعضی بازیکنان که قصد خرید نداشتند و با توجه به تمریناتی که جریان دارد ترجیح می دادند از فرصت برای استراحت بیشتر استفاده کنند به هتل محل اقامت تیم در گیزیلچه حمام بازگشتند. سایر بازیکنان همراه کادر فنی که برای خرید رفته بودند ساعت 20 به هتل بازگشتند.

 

* اعضای تیم پرسپولیس دیروز ناهار را میهمان سفارت ایران در ترکیه بودند. سرخپوشان بعد از صرف ناهار به دو گروه تقسیم شدند، یک گروه در بازار شهر آنکارا به گشت‌وگذار پرداختند و نیمی از بازیکنان هم به هتل پاتالیا  (محل اقامت تیم)  برگشته و به بازی والیبال پرداختند.

* شب گذشته (جمعه‌ شب) جلسه خصوصی بین مصطفی قنبرپور و برانکو در هتل برگزار شد. در این جلسه در خصوص مسائل انضباطی تیم صحبت شد و  اینکه سرخپوشان در بازی دوستانه امروز تیم‌شان با ترینیدادوتوباگو، با بازیکنان حریف درگیر نشوند. در بازی قبل پرسپولیس با تیم گنچلربیرلیی تعدادی از بازیکنان در چند صحنه با بازیکنان حریف مشاجره لفظی شدید داشتند و این مسئله ناراحتی مربیان این تیم را در پی داشت. قرار است برانکو در این زمینه قبل از مسابقه تذکرات لازم را به شاگردانش بدهد.

* مسئولان باشگاه پرسپولیس صبح روز جمعه مبلغ 150 دلار به سرخپوشان به عنوان پول توجیبی پرداخت کردند تا به نوعی آنها را شارژ مالی کرده باشند.

* محسن مسلمان که از روز چهارشنبه هفته گذشته به اردوی سرخپوشان ملحق شد، همچنان با مشکل عفونت چشم مواجه است، اما با این حال تمرینات خود را در کنار بازیکنان تیم انجام می‌دهد.

* ماریچ و نورالهی بازیکنان مصدوم اردوی سرخپوشان هستند که در بازی امروز پرسپولیس هم قرار نیست بازی کنند.

* پیراهن‌های قرمز‌ رنگی که روز سه‌شنبه هفته گذشته از تهران برای سرخپوشان فرستاده شد، فاقد شماره بود. به همین خاطر گروه تدارکات تیم امروز صبح لباس‌ها را به آنکارا برد تا آنها را شماره بزند.

 

گفتنی است بازی با تیم ملی المپیک ترینیدادتوباگو ساعت 17 امروز شنبه به وقت محلی در ورزشگاه گیزیلچه حمام برگذار خواهد شد و اعضای تیم ساعت 16 هتل محل اقامت خود را به منظور حضور در این مجموعه ترک می کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)