مرجع خبری پرسپولیس : خبرنگار ما نسبت طرفداران سرخابی را شصت به چهل به سود قرمزهای پایتخت می داند.

 

آغاز حركت‌هاي نمايشي زورخانه در ورزشگاه آزادي
از دقايقي قبل گروهي ورزشكاران زورخانه‌اي كه حركات مربوط به رشته ورزشي پهلواني را براي هوادران حاضر در ورزشگاه انجام مي‌دهند كه بسيار مورد تاكيد تماشاگران و تشويق آنها واقع شده است.

 

هواي مطلوب ورزشگاه آزادي
ورزشگاه آزادي كه در غرب تهران قرار دارد تا ساعاتي قبل از شروع مسابقه شرايط خيلي خوبي را دارد و دماي فعلي هوا براي تماشاگران بسيار مناسب است انتظار مي‌رود تا زمان شروع بازي شاهد هواي مطبوعي باشيم كه تماشاگران را ياد هواي بهاري مي اندازد.

 
حضور هواداران استقلال و پرسپوليس 
در حالي كه ساعاتي به آغاز مسابقه استقلال و پرسپوليس باقي است نزديك به 50 هزار هوادار در ورزشگاه آزادي حضور يافته‌اند كه براساس آخرين گزارش‌ها هواداران پرسپولیس 60 درصد از ظرفیت ورزشگاه را اشغال و برسكوها قرار گرفته‌اند البته با گذشت زمان به اين تعداد تماشاگران افزوده مي‌شود.

 

 

برنامه‌هاي ويژه تا قبل از اذان ظهر
در حال حاضر گروه ورزشي‌هاي باستاني مشغول اجراي برنامه‌هاي خود هستند، بعد از آن گروه موزيك ارتش جمهوري اسلامي ايران، برنامه ويژه‌اي براي هواداران خواهد داشت اين تمامي برنامه‌هاي معاونت فرهنگي سازمان ليگ برتر قبل از اذان ظهر است برنامه‌هاي بعد از اذان گروه فرهنگي سازمان ليگ برتر بعد از اذان نماز ظهر و عصر و خواندن نماز برنامه‌هايي را به شرح زير خواهد داشت
گروه تواشيح در ابتدا براي هواداران سرودهايي را به مناسبت دهه فجر اجرا خواهد كردوسپس مراسم عزاداري اربعين حسيني(ع) با مديحه سرايي مداحان اهل بيت برگزار خواهد شد.

مسابقه كوتوله ها
مسابقه كوتوله‌هاي ايران كه در بازي رفت نيز قبل از آغاز مسابقه استقلال و پرسپوليس به انجام بازي دوستانه پرداخته بودند، اين بار نيز در قالب دو تيم قرمز و آبي به ميدان خواهند رفت.

تجليل از پيشكسوتان استقلال و پرسپوليس
قبل از آغاز بازي 68 استقلال و پرسپوليس از طرف سازمان ليگ برتر از برخي پيشكسوتان استقلال و پرسپوليس تجليل خواهد شد.

 
هنرنمايي ركورددار روپايي و حركات فردي جهان
مهدي حب درويش، قهرمان و ركورددار روپايي جهان، دقايقي با حركات ويژه و روپايي زدن به اشكال مختلف هنر خود را به تماشاگران نشان خواهد داد .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)