خبرگزاری پرسپولیس : به گفته مدیرعامل باشگاه پرسپولیس سهام این باشگاه به زودی از طریق فرابورس در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت.

به منظور واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی ، مسئولان سازمان فرابورس با همکاری محمد رویانیان اقدام به ارزش گذاری سهام این باشگاه کردند.

بر این اساس، ارزش پرسپولیس در بازار 70 میلیارد تومان تخمین زده شده که در این میان 50 میلیون تومان برای مالکیت برند معتبر و پیراهن و 20 میلیارد تومان هم ارزش ورزشگاه درفشی فر است که به تازگی به صورت قطعی در اختیار این باشگاه قرار گرفته است.

این در حالیست که مسئولان باشگاه پرسپولیس اعتقاد داشتند ارزش سهام این باشگاه باید بیش از 150 میلیارد تومان باشد و برای استناد به این موضوع ساختمان فعلی باشگاه را هم به عنوان یکی از دارایی های خود به فرابورس معرفی کردند اما از آنجایی که سند این ساختمان تحت مالکیت سازمان لیگ است و فدراسیون قصد واگذاری قطعی آن را به پرسپولیس ندارد، ارزش این ساختمان تاثیری در سهام باشگاه نخواهد داشت.

در زمان ریاست محمد دادکان بر فدراسیون فوتبال دو ساختمان به باشگاه های پرسپولیس و استقلال داده شده اما با گذشته سال ها همچنان سند این 2 ساختمان به نام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال است!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)