مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در دربی 75 استقلال عملکرد بسیار دور از انتظاری داشت و نتوانست حتی یک موقعیت گل هم ایجاد کند.

منصور رشیدی دروازه بان سابق باشگاه استقلال و یکی از رقیبان جدی ناصر حجازی در مصاحبه ای به شدت از عملکرد استقلال در دربی 75 انتقاد کرد.

منصور رشیدی درباره عملکرد استقلال می گوید: اینکه امیر قلعه نویی مربی باهوشی است و توانایی هایش را به اثبات رسانده خود یک بحثی است اما نمی توان به سادگی از کنار بازی های ضعیف استقلال گذشت. در دربی 75 استقلال عملکرد بسیار دور از انتظاری داشت و نتوانست حتی یک موقعیت گل هم ایجاد کند. طی شش بازی که از استقلال دیدم خط حمله استقلال بسیار ضعیف کار کرد. وقتی یک تیم در شش بازی فقط 4 گل می زند یک جای کار قطعا ایراد دارد.

رشیدی که در آن باخت کذایی استقلال در سال 1352 به پرسپولیس در ترکیب استقلال حضور داشت و چهار گل از شش گل آن بازی را دریافت کرد نمایش استقلال در دربی 75 را با آن باخت عجیب در سال 1352 برابرمی داند: در آن بازی ما شش گل دریافت کردیم. ما در آن روز حملات زیادی روی دروازه پرسپولیس انجام دادیم. یادم هست درنیمه اول دروازه پرسپولیس را چند بار تهدید کردیم اما چون بچه ها به طور فردی با افت روحی_ روانی رو به رو شده بودند نتوانستیم در نیمه دوم عملکرد خوبی داشته باشیم. باور کنید اگر بازی ادامه داشت 10 گل دیگر هم از پرسپولیس می خوردیم و هیچ کس نمی توانست جلوی آن باخت را بگیرد.

در دربی 75 اگر چه استقلال شش گل نخورد اما شکل بازی اش مثل همان سال 52 بود. لااقل استقلال در آن سال چند بار تا زدن گل پیش رفت و می توانست دروازه پرسپولیس را باز کند اما در این بازی ماجرا خیلی فرق می کرد و استقلال از سال 1352 بهتر از این بازی بود!

رشیدی که علاقه خاصی به قلعه نویی دارد حرف هایش را با این جملات تمام کرد: من فکر می کنم امیر قلعه نویی می تواند تیمش را جمع کند. او تجربه این کارها را دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)