خبرگزاری پرسپولیس : بیش از 110 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارد.

در حالی که کمتر از سه ساعت دیگر دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود بیش از 110 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند و تماشاگرانی که بیشتر از ظرفیت ورزشگاه آمده‌اند به طور سرپایی در طبقه دوم مستقر شدند این در حالی است که همچنان تماشاگران در حال ورود به ورزشگاه هستند.

* هواداران استقلال بنری در دست دارند که بر روی آن نوشته شده «استقلال تاج آسیا»

* گروه موزیکی در ورزشگاه آزادی مشغول اجرای برنامه است.

* هواداران استقلال با شعارهایشان حضورشان در آسیا را به رخ هواداران پرسپولیس می‌کشند.

* هواداران پرسپولیس برعکس هواداران استقلال ساکت هستند و منتظر شروع بازی هستند تا با حضور دو تیم، تیم محبوبشان را تشویق کنند.

* نماز جماعت در ورودی‌های 5، 7 و 10 ورزشگاه برگزار شده است.

* ترانه‌هایی از خوانندگانی مثل محسن یگانه و احسان خواجه‌امیری در ورزشگاه پخش می‌شود.

 

* مسئولان سازمان لیگ به نیروی انتظامی اعلام کردند که درهای ورزشگاه را ببندند این در حالی است که پشت درهای شرقی و غربی هواداران همچنان ازدحام کرده اند. تعداد ماموران نیروی انتظامی کم است و به همین دلیل تعدادی مامور لباس شخصی به کمک آنها آمدند.

در حالی که حدود 4 تا 5 هزار تماشاگر پشت درب غربی ورزشگاه آزادی مانده بودند و نیروی انتظامی به علت تمام شدن بلیت به آنها اجازه ورود نمی‌داد به یک‌باره به سمت درب‌ها هجوم آوردند و با کنار زدن مأموران نیروی انتظامی بدون اینکه بلیت داشته باشند وارد استادیوم شدند.

این در حالی بود که بلیت فروشی تمام شده بود و روز گذشته مهدی تاج اعلام کرده بود پس از فروش 70 هزار قطعه بلیت بقیه تماشاگران باید به خانه‌هایشان برگردند.

* پس از این موضوع تعداد دیگری از تماشاگران که موفق به ورود به ورزشگاه نشده بودند توسط مأموران نیروی انتظامی به سمت خانه‌هایشان هدایت شدند. نیروی انتظامی نیز با افزایش تعداد مأموران در درب غربی اقدام به برقراری نظم و آرامش کرد.

* حدود 4 تا 5 نفر که بازار سیاه بلیت‌فروشی به راه انداخته بودند توسط مأموران شناسایی و دستگیر شدند.

* تعدادی از تماشاگران هم که بلیت 10 هزار تومانی داشتند پشت در ماندند و موفق به ورود به ورزشگاه نشدند.

* غذا خوردن و نماز خواندن تعدادی از تماشاگران نیز در چمن‌های اطراف ورزشگاه سوژه خوبی برای دوربین‌های تلویزیونی و عکاسان فراهم کرده بود.

* جلسه لیدرهای استقلال و پرسپولیس با حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی و سرپرست روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد و خطاب به لیدرها گفته شد که هر تیمی که تماشاگرانش به حریف فحاشی نکند لیدرهایش جایزه خواهند گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)