خبرگزاری پرسپولیس : دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفتاد و ششمین دربی پایتخت درحالی امروز برگزار می‌شود که تیم داوری ساعت 13:30 دقیقه وارد زمین چمن شدند تا با وضعیت زمین و جو ورزشگاه آشنا شوند.

دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر از ساعت 15 امروز جمعه به قضاوت محسن قهرمانی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. حواشی قبل از آغاز این دیدار را در زیر می خوانید:

* تیم استقلال ساعت 13:20 دقیقه و در میان تشویق تماشاگران این تیم وارد ورزشگاه شد. پرسپولیسی‌ها هم دقایق بعد وارد ورزشگاه شدند.

* تیم داوری به همراه حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری ساعت 13:30 در زمین حاضر و وضعیت زمین، شرایط دروازه‌ها و سایر مسائل را بازرسی کردند. آنها ورزشگاه را هم دور زدند تا با جو ورزشگاه بیشتر آشنا شوند.

* محسن قهرمانی پس از بازدید از زمین، در هنگام ورود به رختکن از سود تماشاگران پرسپولیس مورد تشویق واقع شد که با دست تکان دادن به ابراز احساسات آنها پاسخ داد. این نخستین مرتبه است که قضاوت این بازی برعهده قهرمانی سپرده شده است.

* پیش از پخش سرود ملی ایران، ابتدا تماشاگران پرسپولیس و سپس هواداران استقلال علیه هواداران و تیم حریف شعارهای غیر اخلافی را سر دادند که این مسئله باعث وقفه در مراسم در نظر گرفته از سوی مسئولان برگزاری این بازی شد.

* تعداد مسئولان حاضر در زمین چمن ورزشگاه آزادی نسبت به سایر داربی‌های تهران افزایش یافته است!

* مسئولان نیروی انتظامی و اداره راهنمایی و رانندگی برای جلوگیری از ورود تماشاگران به ورزشگاه برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته‌اند. بر این اساس راه‌های ورود به ورزشگاه آزادی مسدود شده که این مسئله باعث شده است مسئولان فدراسیون، دو تیم استقلال و پرسپولیس، خبرنگاران و عکاسان برای ورود به ورزشگاه دچار مشکل شوند. یکی از این نفرات مسعود مرادی بود که پس از دقایقی معطلی، با هماهنگی صورت گرفته فرصت حضور در محل برگزاری این بازی را بدست آورد.

* در مراسم پیش از آغاز مسابقه، مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ از خانواده شهید اندرزگو و سرهنگ عرب سرخی مسئول انتظامی ورزشگاه آزادی تقدیر و تشکر کرده و لوح یادبودی را به آنها اهدا کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)