خبرگزاری پرسپولیس :طرفداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس مقابل درب ورزشگاه آزادی کری‌خوانی‌های قبل از بازی را شروع کردند.

در حالی که حدود 18 ساعت به آغاز دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دربی 76 باقی مانده است تعداد زیادی از طرفداران دو تیم مقابل درب اصلی ورزشگاه آزادی کری‌خوانی‌های همیشگی این بازی حساس را آغاز کرده‌اند.

*‌تعداد زیادی از دست‌فروشان مقابل درب ورزشگاه اقدام به فروش تغذیه و مایحتاج تماشاگران کرده و دسترسی به مواد غذایی را برای آنها راحت کرده‌اند.

*‌ بیش از 3 هزار نفر از طرفداران تیم‌‌های استقلال و پرسپولیس در پارک خرگوش‌دره و در روبه‌روی استادیوم به تشویق تیم‌های محبوب خود می‌پردازند.

* مسئولان شهرداری منطقه 22 درست مثل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌‌المللی پارک خرگوش‌دره را به غرفه‌های مختلف تقسیم‌ کرده‌اند. غرفه اهدای غذا، غرفه‌های فرهنگی، غرفه بازیافت و تحویل زباله‌ها، غرفه آموزه‌های دینی و غرفه‌های دیگر در این پارک دایر شده است.

* مسئولان شهرداری این منطقه با کشیدن داربست جایگاهی را برای استراحت تماشاگران آماده کرده‌اند و عده‌ای از طرفداران نیز با خود چادرهای مسافرتی آورده و در گوشه گوشه پارک اسکان پیدا کرده‌اند.

* مبلغان دینی برای راهنمایی و صحبت با تماشاگران دو تیم در پارک خرگوش‌دره مستقر هستند.

* مأموران نیروی انتظامی با دقت ورود و خروج تماشاگران را کنترل کرده و از آنها می‌خواهند وسائل اضافی با خود نبرند.

* مسئولان فرهنگی فدراسیون اقدام به پخش موسیقی و همچنین تصاویری برای تماشاگران کرده و به این وسیله آنها را سرگرم می‌کنند.

*‌ علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در هتل المپیک حاضر شده و با بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد. وی به همراه معاونین خود در هتل المپیک حاضر شده است.

*‌ تماشاگران تیم‌های استقلال و پرسپولیس از شهرهای مختلف همچون اردبیل، مشهد، گیلانغرب، قائم‌شهر، اراک، اصفهان، رشت و قم ، خود را به ورزشگاه آزادی رسانده‌اند.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت 15 فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

این دیدار روز جمعه با قضاوت محسن قهرمانی انجام خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)