پرسپولیس نیوز : در اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در لیگ پانزدهم مربی این تیم غایب بود.

اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در لیگ برتر پانزدهم از ساعت 18:30 دقیقه امروز در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد که این تمرین با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانید.

* در تمرین امروز تیم پرسپولیس تنها 9 بازیکن در تمرین حاضر شدند.

* محسن بنگر، سوشا مکانی، احمد نورالهی، افشین اسماعیل‌زاده، میلاد کمندانی، بابک حاتمی، علی علیپور، مرتضی قدیمی‌پور و مهرداد کفشگری 9 بازیکن تیم پرسپولیس بودند که در اولین تمرین این تیم حاضر شدند.

* احمد نورالهی به تازگی کتفش را عمل کرده امروز با کتف بانداژ شده در درفشی‌فر حاضر شد.

* کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس غایب بزرگ تمرین امروز سرخپوشان بود.

* محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس امروز در درفشی‌فر حاضر شد.

* برانکو ایوانکوویچ و 3 دستیار هموطنش از ساعت 17 به ورزشگاه درفشی‌فر آمدند و درفشی‌فر را برای تمرین امروز سرخپوشان آماده کردند.

* رضا چلنگر مترجم برانکو با لباس شخصی در تمرین حضور داشت.

* به دلیل آسیب دیدگی نورالهی تنها 8 بازیکن در تمرینات حاضر شدند و نورالهی نظاره‌گر تمرین بود.

 

 * سرخپوشان پس از حدود یک ماه استراحت امروز به دویدن، گرم کردن و انجام حرکات کششی و کار با توپ مختصر مشغول شدند.

* بنا به درخواست برانکو، تمرین امروز پرسپولیس پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران و هواداران بود، این در حالی است که گفته می‌شود در ماه مبارک رمضان تمام تمرین‌های پرسپولیس در درفشی‌فر دور از دسترس خبرنگاران و هواداران برگزار می‌شود.

 * حدود 50 هوادار پشت درهای بسته ورزشگاه درفشی‌فر آمده بودند تا تمرین پرسپولیس را ببینند اما موفق به این کار نشدند.

* تعدادی از هواداران نوجوان و جوان پرسپولیسی به دنبال این بودند که بتوانند زیر نظر برانکو تست فنی بدهند اما این درخواست هواداران با پاسخ منفی برانکو مواجه شد.

* پیش از شروع تمرین برانکو با خبرنگاران مصاحبه کرد و در میان صحبت‌هایش اعلام کرد که علاقه‌ای به استقلال ندارد که این صحبتهای سرمربی پرسپولیس با تشویق خبرنگاران حاضر در تمرین روبرو شد.

* علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس به همراه مصطفی قنبرپور مشاور خود و پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس که در فصل گذشته به عنوان مدیر رسانه‌ای آسیایی این تیم فعالیت می‌کرد به ورزشگاه درفشی فر آمدند.

* عمده‌ تمرین‌های امروز سرخپوشان در تمرین به کارهای هوازی و تمریناتی که مربی بدنساز این تیم به همراه پانادیچ در نظر گرفته بودند مربوط می‌شد.

*حسین عبدی عضو هیئت مدیره و سخنگوی پرسپولیس به همراه مهران بهرامی دبیر هیئت مدیره در تمرین قرمزپوشان حاضر شدند.

 

 * با توجه به اینکه تمرین در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، خبرنگاران و هواداران اجازه ورود به مجموعه درفشی‌فر را پیدا نکردند.

* هواداران پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در فصل جدید و همچنین بازیکنانی که قرار است در فصل پیش رو برای سرخپوشان به میدان بروند صحبت می‌کردند. هواداران معتقد بودند که پرسپولیس باید چند خرید خوب انجام بدهد تا در فصل آینده مشکلی بابت حضور در کورس قهرمانی لیگ نداشته باشد.

* از طرف مدیریت مجموع درفشی‌فر به کارمندان حراست این مجموعه تأکید شد که هیچ شخصی اعم از راننده، همراه بازیکن و دیگران حق حضور در درفشی‌فر را ندارد و همچنین همراهان بازیکنان به هیچ عنوان نباید در داخل درفشی‌فر روزه‌خواری کنند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)