پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه مقاومت و خیلی از تیم‌های نظامی گردن فوتبال ما حق دارند و ما هم باید جواب محبت این باشگاه اخلاق‌مدار و با فرهنگ فوتبال کشورمان را بدهیم.

محمد رویانیان در خصوص جلسه امروز با مسئولان باشگاه مقاومت اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های باشگاه پرسپولیس و تقدیر از باشگاه‌های باارزش و بزرگ نظامی که همیشه در کارهای فرهنگی و ساختن بازیکنان خوب و بااخلاق بسیار خوب کار کرده‌اند امروز دیداری با مسئولان باشگاه مقاومت داشتیم.

وی افزود: در این دیدار در خصوص موارد مختلفی گفت‌وگو کردیم و یکی از نکات مهم این بود که ما بتوانیم از بازیکنان باارزش و اخلاق‌مدار مقاومت به نحو احسن استفاده کنیم.

رویانیان ادامه داد: همچنین سعی خواهیم کرد در اسرع وقت با امضای تفاهم‌نامه‌ای با باشگاه مقاومت، بازیکنانی را که همیشه به فوتبال و ورزش ما از تیم‌های نظامی کمک‌های زیادی کردند را شناسایی و از آنها در تیم‌های مختلف پرسپولیس استفاده کنیم چون باشگاه مقاومت و خیلی از تیم‌های نظامی گردن فوتبال ما حق دارند و ما هم باید جواب محبت این باشگاه اخلاق‌مدار و با فرهنگ فوتبال کشورمان را بدهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)