پرسپولیس نیوز : ورزشگاه شهید کاظمی مدتهاست محلی برای پاتوق معتادین و کارتن خواب ها شده است.

 قریب به یک ماه است که پرسپولیس و استقلال در تهران صاحب خانه شده اند. خانه ای استیجاری ولی امیدوارکننده. شهرداری تهران دو ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا(ع) را به ترتیب به قرمز و آبی پوشان پایتخت سپرد. هر دو باشگاه خواهان ورزشگاه شهید کاظمی بودند و در نهایت به قید قرعه و شانس، سرخ ها صاحب زمین مجهز تر و بزرگتر شدند و از این اتفاق خیلی هم خوشحال بودند اما…

اما حالا بعد از گذشت چند روز و بررسی دقیق تر ماجرا، نگاه ها از خود ورزشگاه به اطراف آن معطوف شده است. امکانات ایده آل داخل ورزشگاه  از چمن مجهز به سیستم زه کشی و سالن های مختلف بدنسازی و سونا به کنار اما مشکلی بسیار بزرگ اطراف ورزشگاه را محاصره کرده است که نمی توان به هیچ عنوان ساده از کنارش گذشت.

سیاست ساخت ورزشگاه در منطقه محروم 19 این بود که بچه های این منطقه هم بتوانند از امکانات خوب ورزشی استفاده کنند اما گویا مسئولین به فکر ایجاد بستر مناسب نبوده اند. یک جماعت قریب به دو سه هزار نفری کارتن خواب و معتاد در حوالی ورزشگاه پاتوق دارند؛ آن هم نه به تازگی بلکه مدتهاست با این منطقه و این مکان خو گرفته اند.

 

اولین بار برنامه نود با تهیه گزارشی پرده از این واقعیت برداشت و بعدها حتی صحبت هایی مطرح شد مبنی بر اینکه تلاش های باشگاه استقلال برای گرفتن این ورزشگاه نمایشی بیش نبوده و آنها از اول دنبال ورزشگاه امام رضا بوده اند اما این طور نمایش داده اند که ورزشگاه شهید کاظمی را می خواهند تا پرسپولیس به دنبال آن بیفتد.

باید از مسئولین پرسید؛ آیا این منطقه با حضور این افراد در حال حاضر بیمار و البته خطرناک، محل مناسبی برای تردد هواداران و ورزشکاران است؟

آیا پدری که می خواهد برای تماشای بازی تیم محبوبش به همراه فرزندش به استادیوم بیاید می تواند با خیال راحت این کار را انجام دهد؟

می دانیم که بخش قابل توجهی از تماشاگران را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند. آیا روبرو شدن این بچه ها با چنین افرادی نمی تواند انوع و اقسام خطرهای جسمی و روحی را برایشان فراهم آورد؟

بگذریم که بحث امنیت آن منطقه هم زیر سوال خواهد رفت.

امیدواریم مسئولین فکری به حال این مشکل بزرگ کنند وگرنه همان بحث از چاله به چاه افتادن به وجود می آید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)