پرسپولیس نیوز : دکتر هاشمیان گفت: مطمئن هستم که بازیکنان محبوب پرسپولیس و استقلال در بحث مبارزه با دوپینگ و رعایت بازی جوانمردانه از حیث عدم استفاده از مواد نیروزا الگو هستند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس و به نقل از سایت سازمان لیگ، دکتر احمد هاشمیان درباره تدابیری که برای دربی اندیشیده شده، گفت: مباحث پزشکی مورد نیاز در مسابقه به روال مرسوم در نشست هماهنگی مسابقه مطرح می‌شود و همه پیش‌بینی‌ها و استانداردها به باشگاه میزبان و هیات استان ابلاغ شده و حضور آمبولانس‌های مجهز در کنار زمین ویژه بازیکنان و افرادی که در محوطه زمین حضور دارند و همچنین تسهیلاتی برای حضور تماشاگران و طرفداران علاقه‌مند در نظر گرفته شده‌است.

وی افزود: در خصوص تسهیلات پزشکی کلیه تیم‌ها مجهزند با تجهیزات استاندارد و ابلاغ شده در کنار تیم حضور داشته باشند و همه امکانات مورد نیاز در اختیار تیم‌ها است و با خیال آسوده می‌توانند وارد زمین شوند و شاهد مسابقه جذاب و با نتیجه خوبی باشیم.

هاشمیان درباره کنترل دوپینگ در دربی گفت: باید بگویم همیشه یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب تصادفی مسابقه در نمونه‌گیری است و مسابقات دربی در همه شهرها و به ویژه دربی تهران، از ضریب حساسیت بالاتری برخوردار است لذا شانس اینکه بازیکنان مسابقات دربی به صورت تصادفی انتخاب شوند زیاد است و همانطوری که بازیکنان باید آماده باشند کمیته پزشکی هم باید آماده باشد. به هر جهت در دربی شرایط نسبت به سایر مسابقات حساس‌تر است و لذا بازیکنان حرفه‌ای ما مثل همیشه در دربی آماده‌اند که ثابت کنند کاملا جوانب بازی جوانمردانه را رعایت می‌کنند و نه خود بازیکنان و نه کادر هیچ نگرانی ندارند و مسلما برای نمونه دادن آماده هستند. ماموران کنتزل دوپینگ هم در ورزشگاه حضور دارند تا نمونه گیری را انجام دهند.

دکتر هاشمیان در پایان تصریح کرد: مطمئن هستم که بازیکنان محبوب پرسپولیس و استقلال در بحث مبارزه با دوپینگ و رعایت بازی جوانمردانه از حیث عدم استفاده از مواد نیروزا الگو هستند. آروز می‌کنم بازیکنان دو تیم و علاقه‌مندان فوتبال شاهد بازی مهیج و دوست داشتنی از هر دو تیم باشند و بتوانند با خیال آسوده این بازی را برگزار کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)