پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ما به دنبال کم کردن فاصله‌مان با صدر جدول هستیم و به همین دلیل از این بازی فقط برد می‌خواهیم.

بهروز منتقمی در بیستمین نمایشگاه رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها درباره ملاقاتی که امروز از مرتضی پاشایی و رضا رویگری دو هنرمند کشورمان که این روزها در بستر بیماری هستند گفت: از همه هواداران پرسپولیسی‌ها تقاضا دارم تا برای بهبودی مرتضی پاشایی دعا کنند و به عنوان مسئول باشگاه از آنها می‌‌خواهم که این هنرمند را دعا کنند تا او به بهبودی کامل برسد.

وی درباره حضور در منزل رضا رویگری بازیگر کشورمان هم تصریح کرد: به منزل او رفتیم و از رویگری عیادت کردیم اما او با همه ناراحتی‌ای که داشت گفت که پرسپولیسی‌ است و توصیه‌ای که داشت این بود که بازیکنان پرسپولیس با همه قوا در دربی حاضر شوند چرا که چشم میلیون‌ها هوادار به بازی آنهاست و برای اینکه همه آنها را خوشحال کنند از من خواست تا به بازیکنان بگویم دربی را ببرند تا او هم از بستر بیماری بلند شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت این تیم پیش از دربی تصریح کرد: کادر فنی ما و در راس آنها حمید درخشان برنامه‌ای دارند تا بازیکنان را برای دربی از نظر آمادگی جسمانی و تاکتیکی به سمت منظمی سوق دهند و در دربی هم بازیکنان می‌خواهند از قداست تیم و باشگاه دفاع کنند و با ارائه یک فوتبال خوب با پیروزی دربی را ترک کنیم. انتظار هواداران ما هم همین است و فکر می‌کنم به نفع فوتبال است که این بازی برنده داشته باشد چرا که ما می‌خواهیم فاصله‌مان را با صدر جدول کم کنیم و استقلال هم می‌خواهد به صدر جدول برسد و به همین دلیل به نفع فوتبال است که این بازی برنده داشته باشد.

منتقمی درباره خصوصی‌ شدن پرسپولیس هم افزود: با هماهنگی‌ای که با سازمان خصوصی‌سازی داشتیم امروز مدارک و مستندات‌مان را ارائه دادیم و روز شنبه هم جلسه‌ای با رئیس سازمان خصوصی‌سازی داریم تا مصوبات مالی سال‌های 92 و 93 را ارائه دهیم چرا که تا پایان آذرماه قرار است پرسپولیس ارزش‌گذاری شود و در دی‌ماه هم وارد مزایده خواهیم شد و طبق اعلام رسمی تا پایان سال پرسپولیس خصوصی خواهد شد البته نمایندگان مجلس، سازمان خصوصی‌سازی، وزارت ورزش و دارایی و مسئولان باشگاه بر این مسئله اتفاق نظر دارند تا این اتفاق بیفتد و پرسپولیس خصوصی شود. من قول صد در صد می‌دهم که پرسپولیس تا پایان سال خصوصی خواهد شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان درباره عملکرد خبرگزاری فارس بخصوص در زمینه ورزش تصریح کرد: خبرگزاری فارس خبرگزاری‌ای است که انعکاس به موقع و بروزی در مورد اخبار ورزشی دارد و خبرنگاران سالم و علاقمندی در این خبرگزاری کار می‌کنند که سماجت خوبی برای دسترسی به اطلاعات و اطلاع‌رسانی به موقع دارند و من به خبرگزاری فارس آمدم تا هم به شما خسته‌نباشید بگویم و هم از تلاش‌هایی که برای بالا بردن فرهنگ و هوشیاری مردم به خرج می‌دهید مراتب تشکرم را اعلام کنم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)