پرسپولیس نیوز : 68500 بلیت باقیمانده دربی منتظر خریداران پرسپولیسی است که عرضه آن از طریق سایت سازمان لیگ و سایت footballeticket.ir صورت می‌گیرد.

بنابر اطلاعات مندرج در سایت فروش بلیت الکترونیکی مسابقات لیگ، در فاصله سه روز مانده به بازی دربی، 68500 بلیت برای دیدار دربی باقیمانده است که خریداری آن از طریق سایت فروش، ضمن تسهیل شرایط حضور در ورزشگاه برای افرادی که کارت عضویت را پیش از این خریداری کرده یا خریداری می‌کنند با تخفیف همراه خواهد بود.

مسوولان شرکت افق سبز توصیه کرده‌اند تماشاگرانی که قصد حضور در ورزشگاه را دارند خریداری بلیت الکترونیک را به لحظات آخر موکول نکنند. همچنین هشدار داده شده است در صورت فروش رفتن بلیت به صورت الکترونیک، در روز بازی بلیت فروشی در ورزشگاه صورت نخواهد گرفت. ضمن آنکه با توجه به فراهم بودن شرایط فروش الکترونیک و این امکان که تماشاگران تهیه بلیت را از منزل یا محل کار خود انجام بدهند و ضمن بهره‌مندی از روز تعطیل خود برای تماشای بازی مجبور به حضور در ورزشگاه از صبح نشوند، تا این لحظه مقرر است که درهای ورزشگاه ساعتی قبل از شروع بازی باز شود.

گفتنی است؛ تا این لحظه نسبت به خریداری بلیت دربی بین تماشاگران پرسپولیس و استقلال 60 به 40 بوده است و ظرفیت باقیمانده در جایگاه و روبروی جایگاه با توجه به اطلاعات مندرج در سایت فروش بلیت الکترونیک 8587 نفر است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)