پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال درباره حضور ماموران کنترل دوپینگ در شهرآور ۷۸ به نکاتی اشاره کرد.

دکتر احمد هاشمیان،‌ رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گفت: هر چه قدر حساسیت یک دیدار در بازی های لیگ بیشتر باشد، شانس نمونه گیری کنترل دوپینگ بیشتر است. با توجه به اینکه این بازی بسیار حساس است، ماموران کنترل دوپینگ نیز در این دیدار حضور داشته و نمونه های بیشتری بی شک در این بازی گرفته می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: امکان حضور ماموران کنترل دوپینگ در مسابقه دربی وجود داشته و همانطور که بارها اعلام کرده ام بازیکنان حرفه ای لیگ فوتبال کشور مخصوصا دو تیم محبوب پرسپولیس و استقلال کاملا نسبت به وظایف حرفه ای خود آگاه هستند و در این خصوص می دانند چه تکالیفی دارند و شک ندارم که آنها کاملا آماده دادن نمونه بوده و از این بابت خیال‌مان راحت است.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ادامه داد: ضمن اینکه کادر پزشکی و فنی تیم ها کاملا هوشیار هستند و آشنا هستند و جای هیچ نگرانی از بابت حضور ماموران کنترل دوپینگ در مسابقه ندارم و مطمئنم بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی باشگاه پرسپولیس و استقلال با خیال راحت در این مسابقه حضور خواهند داشت و در صورت انتخاب بازیکنان، بدون هیچ مشکلی نمونه دوپینگ خود را در اختیار مامورین کنترل دوپینگ می گذارند.

رئیس کمیته پزشکی گفت: باز هم به بازیکنان لیگ حرفه ای فوتبال تاکید می‌کنم همواره مراقب رفتار حرفه ای خود باشند و نگذارند کوچکترین لغزشی باعث بروز محرومیت‌شان در زمان بازیگری‌شان شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)