پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس گفت: برای شروع فصل جدید رقابت‌ها، 13 بازیکن از تیم نونهالان سال قبل را به تیم نوجوانان آورده‌ایم.

رحیم یوسفی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: با توجه به اینکه تمرینات این فصل را دیرتر از سایر تیم‌ها شروع کردیم چندان امکان جذب بازیکن از بیرون را نداشتیم. به این ترتیب حدود 13 بازیکن را از تیم نونهالان سال قبل انتخاب کرده‌ایم، 6، 7 بازیکن هم از تیم سال قبل خودمان حفظ شده‌اند و تنها سه، چهار بازیکن از بیرون آوردیم.

وی ادامه داد: از این جمع تاکنون انتخاب 21 بازیکن نهایی شده و 7 جای خالی داریم. تیم بدی نداریم ولی هنوز کامل نیست. به هر حال حریفان ما دو، سه ماه زودتر از ما شروع کرده‌اند اما سعی کرده‌ایم فاصله را کم کنیم.

یوسفی خاطرنشان کرد: روز دوشنبه در یک بازی تدارکاتی تیم مقاومت را دو بر صفر زدیم اما به هر حال بازی دوستانه بود و با شرایط بازی رسمی فرق می‌کند. هفته آینده هم قصد داریم یک بازی دوستانه داشته باشیم تا به هماهگی بچه‌ها کمک بشود. در حال حاضر منتظریم قرعه‌کشی بازی‌ها انجام شود تا ببینیم اولین حریف ما کدام تیم است. تاریخ شروع بازی‌ها هم 12 تا 15 مرداد ماه اعلام شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)