پرسپولیس نیوز: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وضعیت تیم خوشبختانه خوب است و می‌خواهیم از بازی مقابل استقلال خوزستان پرسپولیس واقعی را به همه نشان دهیم.

میلاد کمندانی در مورد بازی پرسپولیس مقابل پدیده و اینکه آیا از عملکرد خودش در این بازی رضایت دارد یا نه،‌گفت: من همه تلاشم را در زمین بازی انجام دادم و هر چه داشتم در این بازی گذاشتم و امیدوارم که کادر فنی و هواداران از من و عملکردم رضایت داشته باشند.

وی ادامه داد:‌اما در یک صحنه می‌توانستم برای پرسپولیس گل بزنم که واقعا حیف شد که آن ضربه سر به تیر دروازه خورد اما به هر حال فوتبال همین است و می‌بینیم که یک توپ گل می‌شود و توپ دیگر گل نمی‌شود.

بازیکن پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه زمانی پایش به گلزنی باز خواهد شد تصریح کرد: سعی می‌کنم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد و پای من هم به گلزنی باز شود اما از الان نمی‌توانم زمان آن را اعلام کنم.

کمندانی درباره دیدار این هفته پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در اهواز اظهار داشت: در هر شرایطی بازی در اهواز سخت است اما الان گرمای شدیدی در این شهر وجود دارد که کار ما را سخت می‌کند. با این همه همه تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین بازی را انجام دهیم و بتوانیم 3 امتیاز را بگیریم. امیدوارم که اولین 3 امتیاز را در اهواز کسب کنیم چرا که تیم خوب و هماهنگی داریم و می‌خواهیم از این بازی پرسپولیس واقعی را نشان دهیم. ما تمرینات خوبی انجام دادیم و مدعی جدی برای قهرمانی لیگ هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با رسیدن امید عالیشاه، مهدی طارمی و بن‌سون به ترکیب پرسپولیس کارش برای رسیدن به ترکیب اصلی این تیم سخت‌تر نخواهد شد،‌افزود: فوتبال همین است هر چند که از نظر من رسیدن این سه بازیکن برای خود من هم بهتر است چرا که وقتی رقبا بیشتر باشند تلاش من هم دو چندان خواهد شد. تنها کاری که می‌توانم انجام دهم این است که تمرین زیادی انجام دهم و به هدف خودم برسم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)