پرسپولیسی های پارسال حتی یک پنالتی هم گل نکرده اند!

مرجع خبری پرسپولیس : سه گل تیم پرسپولیس در بازی مقابل راه آهن را هم دو بازیکن جدید این تیم به ثمر رساندند تا ضعف های عمده فصل پیش این تیم بیش از پیش نمایان شود.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس محمد نوری و امیرحسین فشنگچی با مجموع سه گلی که در بازی مقابل تیم راه آهن به ثمر رساندند تعداد گل های پرسپولیس در 5 مسابقه لیگ دهم را به عدد هشت رسانده و در کنار غلامرضا رضایی سه گلزن پرسپولیس در فصل جدید لقب گرفتند.

 

نکته جالب اینجاست که مثلث نوری ، فشنگچی ، رضایی هرسه در نقل و انتقالات لیگ دهم به پرسپولیس پیوسته اند و بازیکنان سابق این تیم تا کنون در لیگ دهم در امر گلزنی ناکام بوده اند . به طوری که حتی تیاگو فراگا در دقیقه 94 مسابقه برابر صبای قم یک ضربه پنالتی را هم از دست داد تا این ناکامی تکمیل شود.

 

 

 

نوری ، فشنگچی  و رضایی سه بازیکنی بودند که پس از مدتها رکود در نقل و انتقالات روز سیزدهم خرداد امسال به صورت همزمان با پرسپولیس قرارداد امضا کردند .

 

به جز امیرحسین فشنگچی که سابقه بازی در تیمهای پایه پرسپولیس را دارد ، نوری و رضایی هردو تنها پنجمین مسابقه رسمی خود با پیراهن پرسپولیس را در بازی با راه آهن تجربه کردند و در مدت کوتاهی در ترکیب پرسپولیس جا افتاده اند . خریدهایی که نظر مستقیم علی دایی برای جذب در فصل نقل و انتقالات بوده اند .

 

برخلاف لیگ نهم که پرسپولیس گلچینی از بازیکنان برجسته لیگ برتر را با نظر مدیرعامل کنار هم جمع کرد . نام هایی همچون کلاه کج ، بائو و اشپیتم آرفی که هیچ کدام نتوانستند سایه ای از یک بازیکن تاثیرگذار را در ترکیب پرسپولیس به نمایش بگذارند و همگی پس از یک فصل حضور یا فروخته شدند و یا به دلیل پیدا نشدن مشتری مجبور به ماندن در پرسپولیس شدند!

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ،  استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)