پرسپولیس نیوز : مديرعامل باشگاه پرسپوليس از سامانه پيامكي 804040 به عنوان سامانه حمايت مالي از باشگاه ياد كرد.

محمد رويانيان در ادامه نشست خبري با مديرعامل همراه اول در اين باره عنوان كرد:اگر هواداران مي خواهند از باشگاه حمايت مالي كنند مي توانند از اين طريق كمك كنند.براي مثال اگر مي خواهند در بحث پيوستن محمد رضا خلعتبري به پرسپوليس گامي بردارند از اين طريق مي توانند حمايت خود را داشته باشند.

وي افزود:كار ديگري كه وجود دارد اين است كه مي توانند كارت هواداري را قسطي خريداري كنند.براي مثال كارت 25 هزار توماني را در 6 قسط بگيرند.همراه با قبض تلفن همراهشان پول را پرداخت كنند و مي توانند در 6 قسط بگيرند.راهش هم اين است كه 804040 را بگيرند نوع كارت را انتخاب كنند و كارت صادر مي شود و به منزلشان مي رود و پول را ماهيانه پرداخت كنند.

رويانيان افزود:سرويس هاي پيامكي ما هم فعال شده است.مي توانند روي شماره 2040 آن را دريافت كنند.

 

محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از ظهر امروز در جلسه ای با مسئولان شرکت همراه اول شرکت کرد. در پایان این جلسه رویانیان قراردادی را در خصوص سرویس‌های مشترک همراه اول با باشگاه پرسپولیس امضاء کرد. از این به بعد قرار است هوادارانی که قصد دارند از باشگاه پرسپولیس حمایت کنند با تهیه تیم‌کارت و شماره 804040 این کار را انجام دهند. همچنین با پیامک 2040 از این به بعد پرسپولیسی‌ها می‌توانند از مزایای ویژه همراه اول استفاده کنند. البته این تیم‌کارت سرویس‌هایی نیز برای هواداران دارد که شامل 15 دقیقه مکالمه رایگان و 30 پیامک صحبت و گفت‌وگو با کلیه بازیکنان از طریق‌های مختلف و کمک به باشگاه پرسپولیس خواهد بود. اما نکته جالب این تیم‌کارت این است که قسمتی هم برای علی پروین در نظر گرفته شده که توسط سیستم‌های اجتماعی بتواند با هوادارانش گفت‌وگو کند. در این جلسه رویانیان تأکید زیادی داشت تا هواداران با کمک به پرسپولیس مسیر حضور محمدرضا خلعتبری در پرسپولیس را مهیا کنند. در این جلسه رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، صدوقی مدیرعامل همراه اول و جمعی از مسئولین حضور داشتند.

 

 قرار شد که این محصول در کنار چند خدمات دیگر در اختیار هواداران پرسپولیس قرار بگیرد. تیم‌کارت پرسپولیس ویژگی‌هایی دارد که در زیر می‌خوانید:

* این تیم‌کارت از طریق باشگاه پرسپولیس توزیع می‌شود.

* مبلغ 2 هزار تومان شارژ اولیه در آن وجود دارد. 90 دقیقه مکالمه رایگان، یک‌ماه آوای انتظار رایگان و عضویت رایگان در کانون هواداران همراه اول ویژگی از ویژگی‌های این تیم‌کارت است.

* در جلسه امروز در خصوص چگونگی حمایت مالی هواداران ویژگی از این باشگاه صحبت و پس از تصمیم‌گیری‌ها قرار شد هواداران با استفاده از سامانه پیامکی 804040 از هزار تا 5 هزار تومان به باشگاه کمک مالی کنند. همچنین با توجه به مبلغی که هواداران پرسپولیس به این تیم کمک می‌کنند(از 12 تا 50 هزار تومان) می‌توانند کارت هواداری باشگاه پرسپولیس را دریافت کنند. مبلغ این کمک‌ها از طریق قبض مشترکان همراه اول و یا کسر از موجودی شارژ آنها دریافت خواهد شد.

در پایان این جلسه از 2 خدمت دیگر باشگاه پرسپولیس به هوادارانش رونمایی شد. یکی از آنها بحث خرید اقساطی کارت هواداری باشگاه پرسپولیس و پرداخت آن روی قبض تلفن همراه و به صورت 6 ماهه و دیگری خدمات پیامکی باشگاه پرسپولیس به هوادارانش بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)