پرسپولیس نیوز : تعدادی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای حمایت خود را از محمد رویانیان اعلام کردند.

83 تن از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای که به دفتر این باشگاه فرستاده‌اند، حمایت خود را از محمد رویانیان اعلام کردند.

در این نامه با حمایت از مدیرعامل کنونی باشگاه از زحمات او تشکر شده و افراد امضاکننده نامه ابراز امیدواری کردند که شرایط خوب باشگاه پرسپولیس که با سعی و تلاش بی‌وقفه همه ارکان باشگاه حاصل شده، با ماندن رویانیان ادامه پیدا کند.

یکی از اعضای هیات‌مدیره شرکت پیشکسوتان پرسپولیس که ارسال این نامه را به باشگاه تایید کرد، گفت: همه ما می‌دانیم که وضعیت باشگاه الان بسیار خوب است. تیم پرسپولیس در صدر جدول است و اگر نگاهی به سایر حوزه‌های کاری باشگاه بیندازیم متوجه می‌شویم که سر و سامانی به اکثر قسمت‌ها داده شده است. شاید خود من انتقادهایی به شخص رویانیان داشته باشم اما بدون شک او تنها مدیر عاملی است که با حضورش در باشگاه به کارهای پیشکسوتان رسید و همواره به فکر آنها بوده است.

او که نخواست نامش فاش شود، همچنین گفت: تغییر مدیرعامل پرسپولیس در وضعیت کنونی بیشتر شبیه به یک طنز می‌ماند. هیچ دلیلی برای رفتن رویانیان نیست و همه افرادی که این نامه را امضا کرده‌اند به شدت از سردار حمایت کرده و مخالف هرگونه تغییری در روند مدیریتی باشگاه هستند. به نظر من هواداران هم تغییرات احتمالی را برنمی‌تابند و نسبت به آن واکنش نشان خواهند داد. این حرف دل پیشکسوتان باشگاه بود که من به نمایندگی از آنها آن را اعلام کردم. فقط امیدوارم با یک تصمیم اشتباه دیگر شرایط خوب پرسپولیس عوض نشود و شاهد بحران دیگری داخل تیم نباشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)