مرجع خبری پرسپولیس : هادي نوروزي در تمرين ديروز فوق‌العاده بود تا حسرت غيبت او در ديدار مقابل ملوان بار ديگر آن دو امتياز از دست رفته را جلوي چشم‌مان بياورد.

 

استارت‌هاي فوق‌العاده از راست، همكاري جالب توجه با محمد، پا به توپ تماشايي، حضور مدام در باكس جريمه و نهايتا ضربه پاياني، همه و همه كاري كردند تا دايي، عبدي و همبازيان بارها نوروزي را تشويق كنند. هت تريك نوروزي در فوتبال دستگرمي و نمايش بي‌نقص او موجب شد بعد از تمرين سراغش برويم.

 

*به عنوان اولين سوال مي‌خواهم بپرسم چه اتفاقي افتاده كه در نيم‌فصل دوم اينقدر آماده‌اي؟
من اوايل فصل هم همين‌طوري بودم و دوران افت نداشتم اما از زماني كه آقاي دايي آمده كارايي‌ام بالا رفته. فكر مي‌كنم اعتماد به نفسم برگشته و طوري شده تا روز به روز توانايي‌هايم را بيشتر نشان دهم. به نظرم هر چه بوده به خاطر اعتماد به نفسم بوده.

*فكر مي‌كنم تغيير سيستم هم به نفعت تمام شده و در 1-3-2-4 و گوش راست خيلي بهتر بازي مي‌كني؟

 


درست است، اول فصل در فوروارد نوك بازي مي‌كردم، بعد كه آمدم راست مشكل داشتم اما الان دقيقا مي‌دانم چه كار كنم. الان در اين پست كاملا مسلط هستم و راحت بازي مي‌كنم، ضمن اينكه به تمام قواعد بازي در اين پست هم آشنا شدم.

*اين موفقيت شايد به خاطر اين است كه تو از دسته مهاجماني هستي كه هميشه نياز به فضا داري تا خودت را نشان بدهي، ضمن اينكه ضربه آخرت هم خيلي بهتر شده…؟
بله، ضربه آخرم بهتر شده، تمرين كه داشته باشي همه چيز خوب مي‌شود. اصلا از زماني كه علي دايي آمده ضربات آخرمان نسبت به پارسال خيلي بهتر شده اما آنطور نيست كه حتما بايد نياز به فضا داشته باشم، فكر مي‌كنم حفظ توپ خوبي داشته باشم و مي‌دانم در حركت چه كارهايي با توپ انجام دهم.

*به نطر مي‌رسد غيبت در بازي با ملوان برايت گران تمام شد؟
بله، به خاطر نبودنم در اين ديدار واقعا ضرر كردم چرا كه روند خوبي داشتم. با اين حال اميدوارم اگر در تبريز بازي كردم همان روند را ادامه بدهم و غيبت در يك بازي باعث افتم نشود.

*فكر مي‌كني بازي با پتروشيمي مسابقه راحتي براي پرسپوليس باشد؟
مطمئنم بازي سختي است. ليگ يك تيم‌هاي خوبي دارد، آنها در زمين خودشان با تمام توان و انگيزه بازي مي‌كنند، در عوض از آنجايي كه قهرماني در ليگ برتر براي ما دور از دسترس شده ما تمام هم و غم‌مان قهرماني در جام حذفي است. به همين خاطر صددرصد با تمام توان‌مان براي برد به تبريز مي‌رويم.

*در روزهاي پاياني سال 88 فكر مي‌كنم بايد بگويم هادي نوروزي امسال با گل دربي سال خوبي را تجربه كرده؟
خدا را شكر سال خيلي خوبي داشتم. من در سال 88 خيلي پيشرفت كردم، خودتان مي‌دانيد براي هر بازيكني گل زدن در دربي تهران خيلي شيرين است. اين گل باعث شد سال 88 برايم خيلي شيرين شود. پيشاپيش عيد نوروز را به همه هموطنانم به‌خصوص پرسپوليسي‌ها تبريك مي‌گويم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)