مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال استقلال قبل از شروع دربي تهران به دليل حضور نداشتن در تركيب آبي‌پوشان، به حالت قهر اردو را ترك كرد.

امير حسين صادقي قبل از آنكه كاروان آبي پوشان هتل المپيك را ترك كرده و به ورزشگاه آزادي برود، پس از شنيدن تركيب ثابت استقلال و بعد از آنكه متوجه شد كه نام وي در فهرست يازده نفره تيمش برابر پرسپوليس حضور ندارد، قهر كرد و اردوي تيم را ترك كرد.
پس از قهر صادقي، يكي از مسئولان استقلال به سراغ صادقي رفت و با جلب رضايت، اين بازيكن را بار ديگر به اردو بازگرداند.

 

هواداران دو تيم فوتبال استقلال و پرسپوليس يك صدا اعتراض خود را نسبت به تباني در فوتبال اعلام كردند.

درحالي كه فقط يك جايگاه بين هواداران استقلال و پرسپوليس در طبقه اول فاصله بود با حمله هواداران پرسپوليس اين قسمت به تسخير آنها در آمد.


هواداران دو تيم پرسپوليس و استقلال با سر دادن شعار “فوتبال تباني نمي خواهيم نمي خواهيم ” اعتراض خود را نسبت به تساوي شدن ديدارهاي گذشته دو تيم نشان دادند.

* استقلالي ها ساعت 13 وارد ورزشگاه آزادي شدند و 15 دقيقه بعد نيز بازيكنان پرسپوليس به ورزشگاه آمدند. عزيز محمدي از ساعت 9 صبح در ورزشگاه حضور داشت و عليپور نيز ساعت 13 وارد ورزشگاه شد.


قبل از شروع دربي 68 عده‌اي در بيرون از درب‌هاي ورودي ورزشگاه آزادي بليت‌هاي جايگاه ويژه را در بازار سياه فروختند.

تعدادي از افراد ناشناس در بيرون از درب‌هاي ورودي ورزشگاه آزادي بليت‌هاي VIP در اختيار داشتند كه آنها را به قيمت‌هاي 25 تا 30 هزار تومان به فروش مي رساندند.
در زمينه بازار سياه به غير از بليت جايگاه ويژه بر خلاف بازي هاي گذشته، بازار سياه بليت هاي عادي وجود نداشت و ماموران حراست سازمان تربيت بدني با لباس هاي شخصي نحوه خريد و فروش بليت را با جديت كنترل مي‌كردند.

*جلوي درب ورودي به تونل ورزشگاه آزادي تعدادي از كارشناسان حقوق و چند قاضي به صورت سيار مستقر شده‌اند تا در صورت بروز تخلفي از سوي تماشاگران با آنها به صورت قانوني برخود كنند.

* بر خلاف دربي هاي گذشته بيرون ورزشگاه آزادي خلوت است و همين موضوع تعجب برخي از خبرنگاران را در پي داشته چرا كه حال و هواي دربي 68 در ميان تماشاگران سرخابي ها متفاوت تر از قبل است و مانند بازي هاي قبلي ازدحام گسترده از سوي هواداران دو تيم در محوطه بيروني ورزشگاه ديده نمي شود.

*در بيرون از ورزشگاه ماموران يگان ويژه زيادي مستقر شده اند و مسايل امنيتي را به دقت زير نظر دارند.

*تعدادي از ماموران شهرداري و وزارت بهداشت در محوطه بيروني ورزشگاه آزادي حضور دارند و با دستفروشاني كه اغذيه ناسالم به تماشاگران مي دهند، به شدت برخورد مي كنند و با دقت مسايل بهداشتي را زير نظر دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)