پرسپولیس نیوز : مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حملات فراوان پرسپولیس در دقایق پایانی نتیجه سختی‌های زیاد بچه‌ها در دوره بدنسازی است و بچه‌های ما توان بیش از 90 دقیقه بازی را دارند.

مسعود مومنی در گفتگو با سایت  باشگاه پرسپولیس، افزود: اینکه بازیکنان پرسپولیس می‌توانند در دقیقه 94 بازی آنطور استارت بزنند و روی دروازه حریف حمله ببرند، محصول زحمات و سختی زیادی است که در دوره بدنسازی متحمل شده‌اند و اگر این بازی یک نیمه دیگر هم ادامه پیدا می‌کرد، با قوت می‌گویم بچه‌ها حملاتشان را ادامه می‌دادند.

وی ادامه داد: البته بعد از آن بدنسازی سنگین در شروع بازی با ذوب آهن بدن‌ها سنگین بود که تحلیل‌هایی را در پی داشت و در همان بازی بچه‌ها از نیمه دوم مشکل نداشتند و در بازی با ملوان هم از نظر بدنی خوب شده بودند.

بدنساز پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد پرسپولیس از نظر بدنی در دو نیمه متفاوت است، خاطرنشان کرد: درست می‌گویید ولی ما در نیمه اول نسبت به حریفان ضعیف‌تر نیستیم ولی هر چه در جریان بازی جلوتر می‌رویم بدن‌ها سر حال‌تر می‌شود و این یک ویژگی خوب است. بچه‌های ما زمانی که بقیه شروع به افت می‌کنند، هنوز در حال بهتر شدن هستند و این مساله باعث شده است جدای از اینکه با بداقبالی موقعیت‌ها را از دست داده‌ایم در دقایق پایانی حملات بسیاری داشته باشیم.

مومنی درباره اینکه بازیکنی مثل محمد نوری هم ناگهان در بخش پایانی بازی، متفاوت ظاهر شد و ارتباط آن با استراحتی که در بعضی روزهای تمرینی به وی داده می‌شود، تصریح کرد: محمد نوری بدن خاصی دارد. نیاز به تمرین زیاد ندارد، اتفاقات جزو آن تیپ‌هایی است که تمرین سنگین هر روزه او را از لحاظ روانی خسته می‌کند. اینکه بعضی مقاطع به او استراحت داده می‌شود به خاطر شرایط سنی و توان بدنی نیست. من می‌خواهم به شما بگویم نوری بیش از سایر نفرات هم تمرین می‌کند. شاید یک جلسه تمرین به او استراحت بدهیم اما طبق یک برنامه تمرینی خاص که برای او در نظر گرفته‌ایم، وی تمرین اختصاصی کار با وزنه دارد که تا پنج جلسه در هفته هم انجام شده است. البته هنوز برای رسیدن به هدف خیلی کار داریم ولی فکر می‌کنم تاثیر این مساله در حرکات و برخوردهای فیزیکی این بازیکن نمایان شده است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)