پرسپولیس نیوز : رئیس کارگروه واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی‌سازی گفت: با جلسه‌ای که امروز برگزار شد به این اتفاق مهم در ورزش کشور خوشبین هستم.

حسن زمانی رئیس کارگروه واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی در خصوص جلسه‌ای که امروز در محل سازمان خصوصی‌سازی برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه من به همراه امیررضا خادم از وزارت ورزش،‌سرپرست و معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس و مدیرعامل و دبیر هیأت مدیره باشگاه استقلال حضور داشتیم. در این نشست بررسی فرایند واگذاری سهام متعلق به دولت شامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به اعتقاد من یکی از موفق‌ترین جلسات در بحث واگذاری بود.

وی افزود: در این جلسه تصمیمات خوبی گرفته شد و مباحث جلسه گذشته که در مجلس مطرح شده بود، مورد بررسی قرار گرفت. همچنین صورت‌های مالی باشگاه استقلال متعلق به تیرماه سال 92 آماده ارائه شد و فکر می‌کنم 90 درصد راه مربوط به باشگاه استقلال حل شده و باید در پایان آذر ماه شاهد روشن شدن وضعیت این باشگاه باشیم.

زمانی در ادامه گفت‌وگو تاکید کرد: همچنین در این نشست ورزشگاه‌هایی که در اختیار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار دارند، شرایط شان بررسی گردید و قرار است وزارت ورزش طی نامه‌ای به این دو باشگاه تکلیف استادیوم‌ها را روشن کند.

وی از مهلت 10 روزه به هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای کامل شدن مدارک خبر داد و افزود: قرار است هر دو باشگاه مطالبات و بدهی‌های خود را در قالب یک لیست ارائه کند و فکر می‌کنم با توجه به گزارشات تا پایان آذرماه امسال همه چیز برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نهایی شود.البته این نوید به ما داده شده و خودم هم بارها ادعا کرده‌ام اگر تا پایان سال امر واگذاری صورت بگیرد جای خوشحالی است.

وی در پایان گفت: به شخصه با توجه به جلسه‌آی که امروز برگزار شد، بسیار خوشحال هستم و معتقدم باید به واگذاری دو باشگاه پرطرفدار پایتخت خوشبین بود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)