مرجع خبری پرسپولیس : حالا دیگر مخالفان 90 هم از پخش نشدن برنامه عادل نگرانند ، همه از هم می پرسند دوشنبه شب 90 با عادل روی آنتن خواهد رفت؟

 همه نگران عدم پخش برنامه 90 بدون عادل فردوسی‌پور هستند. سوالی که این رزوها همه از هم می‌پرسند این است که پس فرداشب 90 با عادل روی آنتن خواهد رفت یا نه؟ حالا دیگر، مخالفان 90 هم از نبود عادل در برنامه 90 نگرانند؛ محمد آخوندی که از مخالفان پروپاقرص 90 محسوب می‌شد هم در روزهای گذشته اعلام کرد 90 بدون فردوسی‌پور اصلا نبايد روی آنتن برود. سردار عزیزمحمدی رئیس سازمان لیگ که استارت چالش‌ها با برنامه 90 از ناحیه او اتفاق افتاد هم در گفت‌وگو با دنیای فوتبال گفته بود 90 بدون عادل مزه ندارد. به هرترتیب در بازی افتتاحیه راه‌آهن و فولاد، زمانی که خبری از دوربین برنامه 90 نبود، همه گمان کردند که 90 می‌خواهد از دوربین‌های ديگر حاضر در ورزشگاه یا راش‌های خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان، صحنه‌ها را بگیرد اما زمانی که در کرمان میکروفونی با لوگوی 90 دیده نشد آن وقت بود که دیگر همه مطمئن شدند دوشنبه‌شب این هفته 90 روی آنتن نمی‌رود.

 

باورکردنش سخته

باور کردنش نمی‌تواند آسان باشد؛ ضمن اينكه با روی آنتن رفتن برنامه فوتبال برتر با آن بحث کارشناسی مفصل و مرور صحنه‌های داوری، برنامه 90 را فعلا باید تعطیل شده دانست. گرچه این برنامه با حضور مزدک و پیمان از چالش به‌دور است اما شما نيز می‌دانید كه چالش با 90 بدجوری عجین است.

يك ماه تعويق؟

دیروز شایعات بسیاری درباره 90 به گوش رسید. درحالي‌كه همه در انتظار پخش سري جديد برنامه 90 هستند آخرين اخبار حاكي از تعويق و شايد تعطيلي دائم اين برنامه است. مدت‌هاست که می‌گویند عادل فردوسي‌پور درآستانه پخش مجدد برنامه 90 با مشكلاتي روبرو شده كه پخش برنامه‌اش را حداقل به‌مدت يك ماه و يا حتي دوماه به‌تعويق خواهد انداخت.

عادل همچنان پاسخ نمی‌دهد

اما کورسوی امیدي هم وجود دارد؛ مثل اینکه مقاومت عادل در برابر فشارها کم‌کم دارد نتیجه می‌دهد. آن‌طورکه منابع موثق خبر می‌دهند مذاکرات فردوسی‌پور با سران صداوسیما درباره برنامه 90 مثبت و امیدوار‌کننده پیش می‌رود. داستان از این قرار است که ضرغامی حاضر نیست برند شبکه سوم و صداوسیما را از دست بدهد، به همین دلیل از زیردستان خواسته تا هرطور شده با فردوسی‌پور توافق کنند. پورمحمدی رئیس شبکه سوم به خوبی می‌داند فوتبال ایران امسال شرایط خاصی دارد و حضور 90 می‌تواند جنجال‌ها را چندین و چند برابر کند. اما فردوسی‌پور سکوتی جالب اختیار کرده است؛ سکوتی که منطقی به نظر می‌رسد.

منبع : دنیای فوتبال

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)