خبرگزاری پرسپولیس : امشب علاوه بر بازی پرسپولیس و ذوب آهن، شبکه سه با بررسی هت تریک ناکامی های فدراسیون فوتبال در برنامه 90 شب فوتبالی را پشت سر خواهد گذشت.

در آخرین مسابقه از هفته پانزدهم لیگ برتر، از ساعت 17:30 دقیقه تیم های پرسپولیس و ذوب آهن در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت که این مسابقه علاوه بر شبکه سه سیما، از شبکه های جهانی جام جم 2 و 3 و همچنین رادیو ورزش پخش خواهد شد.

 

پیگیری های خبرنگار خبرگزاری پرسپولیس برای اطلاع از نام گزارشگر این مسابقه به نتیجه نرسید چرا که انتخاب گزارشگر این مسابقه تا این لحظه نهایی نشده اما قرار است حمید استیلی با حضور در استودیو شبکه جهانی جام جم، این مسابقه را برای علاقه مندان تفسیر کند.

 

اما عادل فردوسی پور هم تدارک گسترده ای برای برنامه 90 دوشنبه شب دیده و قصد دارد به بررسی هت تریک ناکامی های فدراسیون فوتبال بپردازد. تیم ملی فوتبال ایران با شکست مقابل ازبکستان در ورزشگاه آزادی تا حدود زیادی شانس صعود مستقیم به جام جهانی 2014 برزیل را از دست داد و علاوه بر این تیم های ملی جوانان و فوتسال هم در هفته ای که گذشت ناکام ماندند. به احتمال فراوان سئوال نظرسنجی برنامه 90 امشب هم بی ارتباط با عملکرد فدراسیون در این ناکامی ها نخواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)