دوشنبه 14 بهمن (19:43)

مرجع خبری پرسپولیس :  اگر پیروانی در برنامه امشب برای یکی از روزنامه‌های ورزشی شمشیر کشید اصلا تعجب نکنید…

با برنامه‌ای که در سازمان صدا و سیما ترتیب داده شد، همه چیز دوستانه به پایان رسید تا شمشیرهای تربیت بدنی و صدا و سیما به غلاف برود ولی این دلیل نمی‌شود برنامه 90 هیجانش را از دست بدهد.
اگرچه دایی و کفاشیان و ضرغامی و فردوسی‌پور با خنده و شادی جلسه رئیس سازمان صدا و سیما را ترک کردند و قول دادند با هم مهربان باشند ولی این به داستان لیگ برتر ارتباطی پیدا نمی‌کند.
داوری‌های این هفته آنقدر داستان داشت که به خودی خود برنامه امشب را هیجان‌انگیز و داغ کند ولی با این حال، برنامه امشب یک میهمان دیگر هم دارد که به گرمایش اضافه می‌کند. در هفته‌ای که داوری‌های لیگ، یک دنیا سوژه بکر به عادل فردوسی‌پور داده، او از کانون خبرهای این هفته لیگ دعوت کرده تا میهمان برنامه‌اش باشد.
افشین پیروانی که 3 روز است سوژه اول روزنامه‌های ورزشی شده، امشب به استودیو 14 می‌رود تا درباره پرسپولیس این روزها و حاشیه‌هایش حرف بزند. شاید یکی از بخش‌های ویژه این گفتگو، اعتراض پیروانی به سردبیر یکی از روزنامه‌های ورزشی باشد که قرار بود 4 هفته پیش در برنامه ورزش از نگاه دو صورت بگیرد و بنا به دلایلی به تعویق افتاد. گویا برای آنکه این اتفاق، ‌امشب هم نیفتد، تلفن‌هایی از شهر زادگاه پیروانی به او شده ولی او این بار می‌خواهد حرف دلش را در برنامه‌ای بزند که هفته گذشته رکورد ارتباط الکترونیکی برنامه‌های تلویزیونی ایران را شکست. پیروانی در این باره توضیح چندانی ارائه نمی کند ولی می‌گوید دیگر طاقتم طاق شده و نمی‌توانم ببینم که این روزنامه هر روز اعتبار مرا نشانه می‌رود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)