چهارشنبه 21 اسفند (13:27)

مرجع خبری پرسپولیس :  مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: به زودي شاهد تيمي خواهيد بود كه 90 دقيقه خوب بازي مي كند.

عباس انصاري فرد درباره بازي با الشارجه امارات اظهار داشت: بازي خوبي انجام داديم و ثابت كرديم با تدابير ويژه هيات مديره، كادر فني و بازيكنان به دنبال موفقيت در آسيا هستيم.
وي عنوان كرد: از بازيكنان و كادر فني تشكر مي‌كنم اما آنها بايد بدانند كه بازي‌هاي بسيار سخت‌تري را در آينده پيش رو دارند. ما در بازي بعدي بايد به مصاف الشباب برويم. گرفتن امتياز در عربستان حكم صعود و حتي سرگروهي را براي ما دارد. بازيكنان ما برابر الشباب بايد جنگندگي و جسارت بيشتري داشته باشد.
انصاري فرد ادامه داد: مي‌دانم همه پرسپوليسي را دوست دارند كه 90 دقيقه كوبنده ظاهر شود. من و هيات مديره نيز با پتانسيل فعلي دنبال همين مورد هستيم. مطمئن باشيد با تدابير وينگادا و تلاش بازيكنان، پرسپوليس واقعي را در روزهاي آينده خواهيد ديد.
مديرعامل پرسپوليس گفت: از مهاجمان تيم مي‌خواهم از فرصت‌هاي بدست آمده بهتر استفاده كنند. ما از توره انتظار بيشتري داريم. محسن خليلي نيز پس از رفع مصدوميت براي ما خوب كار كرده است. ما بازيكنان بزرگي ديكري مثل كريمي و نيكبخت واحدي هم داريم كه تاثيرگذاري خود را در يك دقيقه نشان مي‌دهند.
انصاري فرد تاكيد كرد: اطمينان دارم برنامه‌ريزي‌ وينگادا جواب خواهد داد. او يك مربي حرفه‌اي است و فوتبال آسيا را به خوبي مي‌شناسد.
وي در خصوص درخواست از فدراسيون فوتبال درباره عدم حضور بازيكنان ملي پوش در تمرين تيم ملي گفت: از فدراسيون خواسته‌ايم با ما همكاري كند تا در ليگ قهرمانان آسيا با قدرت‌ ظاهر شويم. مطمئن هستم مسئولان فدراسيون مساعدت خواهند كرد. اينجا نام ايران مطرح است و اگر بازيكني در اين بين مصدوم شود پرسپوليس و تيم ملي ضرر مي‌كند. اميدوارم بادرخواست ما موافقت شود تا به بازيكنان ملي‌پوش ما فشار زيادي نيايد. هميشه قصد تعامل با فدراسيون فوتبال را داريم و آرزوي ما اين است كه تيم ملي به جام جهاني برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)