پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس به تمرین راه‌آهن رفت.

امیر عابدزاده دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس پس از توافق با سرخپوشان برای جدایی، امروز در تمرین راه‌آهن حضور یافت.

وی همراه زردپوشان تمرین نکرد اما دقایقی با حمید استیلی به گفت‌وگو پرداخت. گفته می‌شود به زودی احمدرضا عابدزاده نیز به جمع راه آهنی ها اضافه خواهد شد.

همچنین در تمرینات امروز حدود 50 بازیکن جویای نام تستی حضور داشتند که اکثر آنها با لباس‌های قرمزرنگ به تمرین آمده بودند تا بیشتر مقابل چشمان حمید استیلی قرار بگیرند. همچنین یک دروازه‌بان اوکراینی هم در تمرینات امروز راه اهن حضور داشت.

گفتنی است، تعدادی از بازیکنان روز گذشته هم به تمرین راه‌آهن آمده بودند و دو نفر از آنها مورد نظز کادر فنی قرار گرفته بود اما امروز راه‌آهنی‌ها با حدود 24 بازیکن تمرینات خود را انجام دادند که اکثر آنها از جوانان تیم‌های پایه فصل گذشته راه‌آهن بودند.

 

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: حدود ۵۰ درصد با علی کریمی به توافق رسیدیم.

حمید استیلی در خصوص آخرین وضعیت علی کریمی برای پیوستن به راه‌آهن گفت: صحبت‌های بسیار خوبی با این بازیکن با ارزش فوتبال کشورمان داشتیم و حدود 50 درصد با علی کریمی به توافق رسیدیم. ان‌شاءالله بتوانیم این بازیکن بزرگ را به خدمت بگیریم تا خیلی از مشکلات ما برطرف شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)