پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دروازه‌بان پرسپولیس باید دقت بیشتری در بازی‌ها داشته باشد و اشتباهات خود را کمتر کند، او می‌تواند به زمانی که در فولاد بود بازگردد.

کاظم سید علیخانی، در مورد عملکرد پرسپولیس مقابل سیاه‌جامگان، اظهار داشت: فکر می‌کنم بعد از تعطیلات بازی خوبی بود البته یکسری اشتباهات فردی وجود داشت که باعث شد دو گل بخورم. روی هم رفته بازی خوبی را از پرسپولیس شاهد بودیم.

وی ادامه داد: سیاه‌جامگان در نیمه اول پرسپولیس را در زمین خودش پرس کرده بود و یک مقدار سرعت این تیم را گرفت اما در نیمه دوم بدن‌های آنها تحلیل رفت. سیاه‌جامگان هم تیم خوبی بود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اخراج سوشا مکانی و عملکرد او در این بازی، گفت: نمی‌دانم قبل از خطای مکانی مهاجم توپ را زد یا خیر اما سوشا باید باهوش‌تر عمل می‌کرد چون می‌توانست پنالتی ندهد. او باید دقت بیشتری کند و اشتباهات خود را کمتر کند. این دروازه‌بان زمانی که در فولاد بود بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشت و باید در پرسپولیس هم همان روند را داشته باشد.

سید علیخانی عنوان کرد: پرسپولیس در 6 بازی آینده هم کار سختی دارد اما فکر می‌کنم قهرمانی دور از دسترس نیست. پرسپولیس در اکثر بازی‌ها به خودش باخته است باید بازیکنان یک مقدار باهوش‌تر کار کنند. برانکو تیم یکدستی ساخته است و من 80 درصد برای این تیم در صورتی که در دقایق پایانی گل نخورد شانس قائل هستند.

وی در مورد وضعیت مهدی طارمی، گفت: او بازیکن خوبی است و روند گلزنی‌هایش دوباره آغاز شده است. اگر دقت بیشتری داشته باشد گل‌های بیشتری می‌تواند بزند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)