مرجع خبری پرسپولیس : پيش از سفر هوار، وسلي و تياگو به كشورهاي‌شان، كاشاني به آنها اولتيماتوم داد كه هر طور شده تا چهارشنبه خود را به تهران برسانند وگرنه جريمه مالي سنگيني در انتظارشان خواهد بود.
اشپيتيم آرفي كه تكليف‌اش براي ماندن هنوز نامعلوم است صبح ديروز در جلسه‌اي شنونده صحبت‌هاي كاشاني بود. يكي از مشكلات باشگاه براي انتقال او اين است كه آرفي طبق قانون فقط مي‌تواند با يك بازيكن اروپايي معاوضه شود.
زلاتكو كرانچار قبل از سفر به كرواسي گزارش كاملي از وضعيت پرسپوليس و كمبودهايش به كاشاني داد و قول گرفت كه وقتي برمي‌گردد همه مشكلات برطرف شده باشد.
تمرين دو روز قبل از بازي با ابومسلم، آخرين حضور پرسپوليس در مجموعه عمل بود و همكاري دو طرف پايان گرفت چرا كه توافق با شركت واحد نهايي شده و پرسپوليس از چهارشنبه به زمين شركت واحد اسباب‌كشي مي‌كند.
مربيان تيم‌هاي نوجوانان و نونهالان پرسپوليس صبح ديروز در جلسه با كاشاني شركت كردند و خواستار رفع مشكلات مالي و محل تمرين خود شدند.
كل مبلغي كه حبيب كاشاني از اولين روز بازگشت‌اش براي پرسپوليس درآمدزايي كرده، 900 ميليون تومان بوده كه بخشي از آن را اسپانسر داده. كاشاني حالا براي شروع نيم‌فصل دوم مبلغ يك ميليارد تومان از سازمان درخواست كرده و قرار است با بازگشت سعيدلو درخواست رسمي‌اش را ارائه دهد.
اردوي 6 روزه پرسپوليس در امارات قطعي شده و حالا كاشاني در حال مذاكره با مسوولان الاهلي و النصر است تا شرايط را براي انجام دو بازي دوستانه پرسپوليس در اين اردو فراهم كند
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)