پرسپولیس نیوز : تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که پیام صادقیان و علی دایی بابت محرومیت یک جلسه‌ای مهاجم پرسپولیس بسیار ناراحت بودند.

تمرین پرسپولیس از ساعت 10 و 45 دقیقه امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد. در این تمرین بازیکنان پرسپولیس ابتدا بدن‌های خود را گرم کردند و سپس به کار با توپ، حفظ توپ و پرسینگ با 4 دروازه و سپس مرور کارهای تاکتیکی، سانتر از جناحین و ضربه به گل پرداختند.

دایی هم با تقسیم کردن کادر فنی‌اش نظارت دقیقی بر عملکرد قرمزپوشان داشت و مانند گذشته به آنها تأکید می‌کرد که در دیدارهای پایانی لیگ برتر باید قدر موقعیت‌های به دست آمده را بیشتر بدانند. او تمرینات گلزنی ویژه‌ای را برای بازیکنانش در نظر گرفته بود.

* پسر رویانیان در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشت.

* مارکو هافبک صربستانی تیم فوتبال پرسپولیس باز هم امروز اختصاصی به دور زمین دوید. مارکو دو ماهی است که فقط در تمرین پرسپولیس دور زمین می‌دود که به همین دلیل بازیکنان پرسپولیس امروز به او می‌گفتند که با این همه دویدن کی به مقصد خود میر‌سی؟!

* محرومیت یک جلسه‌ای پیام صادقیان و از دست دادن بازی با نفت پس از اینکه تصاویری از ضربه‌های مشت او در برنامه 90 نشان داده شد، سوژه اصلی بازیکنان بود. تعدادی از بازیکنان به او دلداری می‌دادند و تعدادی نیز مانند دایی با او ابراز همدردی می‌کردند و موضع‌گیری‌هایی علیه برنامه 90 داشتند.

* رضا حقیقی در حاشیه تمرین امروز ناگهان از ناحیه کمر دچار گرفتگی شد و به اتاق ماساژ رفت.

* با اعلام عباسی مدیر رسانه‌ای پرسپولیس تمرینات پرسپولیس چهارشنبه و پنج‌شنبه پشت در‌های بسته برگزار خواهد شد.

* نکته جالب در تمرین امروز حضور خانوادگی سعید شیرینی بود که با آوردن دو فرزندش که لباس‌های پرسپولیس بر تن کرده بودند غیبت چند روز گذشته خود را جبران کرد.

* دروازه‌بان‌ها زیر نظر بهزاد غلامپور به تمرینات اختصاصی پرداختند.

* غلامپور از روی نقطه پنالتی شوت می‌زد و دروازه‌بانان آن را دفع می‌کردند.

* حدود 40 هوادار تمرین امروز را از نزدیک تماشا می‌کردند.

* در انتهای تمرین دایی تأکید داشت که بازیکنان باید در هنگام حملات سرعت بیشتری داشته باشند و به همین دلیل در مرور کارهای تاکتیکی بازیکنان دستورات دایی را به خوبی اجرایی کردند.

* فیلم بازی پرسپولیس مقابل ملوان به بازیکنان برای ارزیابی عملکردشان داده شد.

* رضا حقیقی پس از اینکه در میانه تمرین دچار مصدومیت شد نظاره‌گر شد و دیگر تمرین نکرد.

* تشویق‌ها و تذکرات دایی حتی در هنگام پا به توپ شدن بازیکنان نیز در نوع خود جالب بود.

* مهرداد پولادی در انتهای تمرین به صورت اختصاصی با جواد منافی مشغول به کار شد.

* حدود 30 الی 40 هواداری که در تمرین امروز بودند برای ورود به داخل ورزشگاه در ابتدای تمرین دچار مشکل شده بودند اما با آمدن شیرینی آنها روی سکوها رفتند و تمرین قرمزپوشان را نظاره‌گر بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)