پرسپولیس نیوز : تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که امید عالیشاه پا به توپ شد و 3 بازیکن قرمزپوش هم پا به توپ شدند.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 11 صبح امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد.

در این تمرین بازیکنان اصلی دیدار روز گذشته 25 دقیقه ریکاوری کردند و رفتند و بازیکنان ذخیره نیز به مرور کارهای تاکتیکی از جمله حفظ توپ و پرسینگ فوتبال و مرور کارهای تاکتیکی را در دستور کاری خود قرار دادند.

*بهزاد غلامپور زودتر از سایر بازیکنان در تمرین امروز حضور پیدا کرد و به صورت اختصاصی به تمرین پرداخت سپس دروازه‌بان‌ها را جدا کرد و در گوشه‌ای از زمین تمرینات ویژه‌ای را برای آنها در نظر گرفت. نکته جالب این بود که نیلسون هم امروز در تمرینات دروازه‌بان‌ها به صورت بسیار فشرده تمرین کرد.

*مارکو در تمرین امروز نیز به صورت جداگانه به دور زمین دوید.

*در تمرین امروز بر خلاف تمرینات گذشته بازیکنان اصلی جداگانه دویدند و بازیکنان ذخیره نیز به صورت جداگانه بر خلاف آنها دویدند.

*در حاشیه تمرین امروز جشن تولد 28 سالگی فرزاد حاتمی گرفته شد.

*تعدادی از دانشجویان دانشگاه پرسپولیس میهمان ویژه تمرین قرمزپوشان بودند.

*در تمرین امروز خلعتبری و کفشگری غایب بودند.

*در حاشیه تمرین امروز اعلام شد بازیکنان نفت تهران مانند پورعلی‌گنجی، نورمحمدی و آل‌نعمه به بیمارستان برای عیادت کفشگری رفته بودند.

*فیلم بازی پرسپولیس و نفت به بازیکنان داده شد دایی تأکید داشت که بازیکنان باید عملکرد ضعیف خود را در نیمه اول بازی با نفت آنالیز کنند.

*بهمن دهقان نماینده تام‌الاختیار دایی نیز که پدر خود را از دست داده بود در تمرین امروز حضور پیدا کرد و بازیکنان همگی به او تسلیت گفتند.

*با دستور کادر پزشکی تمرین فردا یکشنبه قرمزپوشان کنسل شد.

*یک هوادار ویلچری نیز در تمرین امروز حضور داشت و با بازیکنان عکس یادگاری انداخت.

*امید عالیشاه نیز بدون مشکل امروز در تمرینات گروهی شرکت کرد.

*سامان آقازمانی، بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن نیز امروز به محل تمرین پرسپولیس آمد و پس از حضور کوتاه مدت، وی راهی کلینیک شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)