پرسپولیس نیوز : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، گفت : 10 پیشکسوت از نسل های مختلف باشگاه پرسپولیس بازیکنان این تیم مقابل پیشکسوتان آ ث میلان را انتخاب خواهند کرد.

حسین قدوسی روزشنبه افزود: برخلاف نام هایی که در روزهای اخیر برای بازی با میلان مطرح می شوند، باید اعلام کنم که تا این لحظه حضور هیچ بازیکنی در این دیدار قطعی نشده است.

وی ادامه داد: قرار است با دعوت از 10 پیشکسوت از نسل های مختلف تیم فوتبال پرسپولیس در هفته جاری بازیکنان تیم ستارگان پرسپولیس مشخص شوند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا علی پروین سرمربی این تیم خواهد بود، گفت: این مساله صحت دارد و پروین در این دیدار پرسپولیس را هدایت خواهد کرد.

وی در رابطه با اینکه آیا 17 بازیکن برای این مسابقه دعوت خواهند شد، اظهار داشت: به احتمال فراوان بیش از 17 بازیکن انتخاب خواهند شد، اما تا این لحظه حضور هیچ بازیکنی قطعی نشده است.

وی تصریح کرد:برای برگزاری این مسابقه تمام توافقات صورت گرفته و تنها واریز 70 درصد از مبلغ قرارداد باقی مانده که قرار است این کار در پایان هفته انجام شود.

قدوسی دررابطه بااینکه ایا باشگاه توان پرداخت این مبلغ رادارد، گفت:رویانیان با بخش خصوصی برای تامین این مبلغ توافق کرده و قرار است آنها نیز در درآمد این بازی سهیم باشند.

وی درمورد لیست باشگاه میلان، خاطرنشان کرد: آنها نیز 18 بازیکن وهفت همراه رابه ما معرفی کرده اند که البته لیست بازیکنان آنها قابل تغییر است.

قدوسی بااشاره به مطرح ترین همراهان باشگاه میلان، گفت:مالدینی، ماسارو، باره سی،ابراهیم با، بوبان، پانکارو و سباستین روسی معروف ترین بازیکنان میلان در این بازی خواهند بود.

وی در مورد احتمال حضور شوچنکو در این بازی، اظهار داشت: شوچنکو در اوکراین حضور دارد و نمی تواند در این سفر میلان را همراهی کند.

قدوسی در باره اینکه آیا این مسابقه خیرخواهانه بوده و درآمد آن به مراکز خیریه می رسد، گفت: باشگاه میلان بخشی از درآمد این بازی را مانند دیگر بازی های تیم ستارگان این باشگاه به یک مرکز خیریه در شهر میلان می دهد و پرسپولیس هم بخشی از درامدهای این بازی را به کارهای خیریه اختصاص می دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)