پرسپولیس نیوز : قائم مقام سابق پرسپولیس گفت: یعنی از جمعیت 70 میلیون نفری ایرانی یک نفر پیدا نمی شد که واجد شرایط مدیرعاملی پرسپولیس باشد که دوستان یک نفر که دوشغله است را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کرده اند؟

محمدحسین نژادفلاح  در رابطه انتقاداتی که برخی از بازیکنان پرسپولیس از او می کنند و گفته می شود آینده فوتبالی شان خراب شده، اظهار داشت: هیچ وقت در دوره مدیریتم در پرسپولیس در مسائل فنی دخالت نکردم. برانکو هم شاهد است سر سوزنی درباره مسائل فنی نظر ندادم و نمی دانم نفراتی که می گویند من آینده فوتبالی شان را خراب کردم منظورشان چیست؟ چون قرارداد آنها قبل از آمدن من با مدیران قبلی پرسپولیس بسته شده است.

وی در واکنش به اینکه گفته می شود او بدون مجوز برانکو با سیدجلال حسینی برای حضور در پرسپولیس توافق کرده، افزود: من قراردادی با هیچ بازیکنی نبستم و اگر مذاکره ای هم با بازیکنی داشتم قطعا با نظر برانکو بوده است. درباره سیدجلال حسینی هم وضعیت همین طور است. از زمانی که از جلسه با حسینی بیرون آمدیم گفتم هیچ مانعی برای عقد قرارداد با او وجود ندارد و برانکو هم در جریان این مذاکرات بود. این مدافع ملی پوش حتی یک دقیقه هم درباره مسائل مالی با من صحبت نکرد و گفت پرسپولیس آنقدر برایم مهم است که دیگر به مسائل مالی فکر نمی کنم.

قائم مقام سابق پرسپولیس تصریح کرد: حسینی اگر به پرسپولیس می آمد یکی از بزرگان تیم محسوب می شد و دوستانی که می گویند آوردن او یک شوی تبلیغاتی بود همین الان هم اگر توانایی اش را دارند او را به پرسپولیس بیاورند. مطمئن باشید سیدجلال مد نظر برانکو است و اگر مدیران باشگاه بتوانند با او مذاکره کنند قطعا پرسپولیسی می شود. یک طوری درباره مذاکره من با سیدجلال حرف می زنند که انگار او بازیکن کوچکی است. این همه بازیکن سطح پایین در نیم فصل گذشته جذب پرسپولیس شدند اما کسی صدایش درنیامد. من که با بهترین مدافع تیم ملی حرف زدم دوستان دائم اعتراض می کردند.

نژادفلاح در خصوص اعتراض هواداران پرسپولیس به روند نقل و انتقالات این تیم بیان داشت: هواداران پرسپولیس همیشه از این تیم انتظار قهرمانی دارند و این تعداد هم یکی، دو نفر نیستند و حداقل این تیم 20 میلیون هوادار دارد. متاسفانه سال هاست که تیم شان را دور از قهرمانی می بینند و فصل نقل و انتقالات هم بستن تیم برای قهرمانی بسیار مهم است. من روندی را آغاز کرده بودم که می خواستم تیم را برای قهرمانی ببندم و قطعا همین کار را هم می کردم. مطمئن باشید که اگر یک درصد فکر می کردم که نمی توانم تیم را برای قهرمانی ببندم اصلا با پرسپولیس ادامه نمی دادم و خودم قبل از اینکه این اتفاقات رخ دهد استعفایم را اعلام می کردم. وقتی یک نفر نتواند خواسته هواداران که همان قهرمانی است را پیاده کند و باعث رنجش آن شود چرا باید بماند؟ فکر می کنم دیگر این روزها همه می دانند که تا اینجای کار نقل و انتقالات برای پرسپولیس اصلا امیدبخش نبوده است. امیدوارم حداقل بتوانم از این به بعد در نقل و انتقالات کارهایی انجام دهم که به سود تیم باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته دوشغله بودن برخی از اعضای هیات مدیره هم زیر سوال است. زمانی که من قرار بود به پرسپولیس بیایم سمت مدیرکلی ورزش استان تهران را بر عهده داشتم که وزیر به من اعلام کرد باید یکی از این دو پست را انتخاب کنی که من هم به خاطر هواداران پرسپولیس به این تیم آمدم. الان هم دقیقا گرشاسبی چنین شرایطی دارد. او که به عنوان عضو هیات مدیره انتخاب شده باید برای ادامه کارش در پرسپولیس از سمت مدیریت کل اداره ورزش استان تهران استعفا کند. همچنین طاهری باید بین ریاست صندوق پیشکسوتان و مدیرعاملی پرسپولیس یکی را انتخاب کند. اگر قرار بود موقت به پرسپولیس بیاید چه اصراری به این جابه جایی بود. من که سوار بر کار بودم و کارها هم در حال پیگیری بود. اگر قرار است طاهری مدیرعامل نشود و نفر دیگری به جای او بیاید پس چرا تیم را کسی می بندد که در طول فصل پاسخگوی هواداران نیست؟

نژادفلاح همچنین اضافه کرد: یعنی از جمعیت 70 میلیون نفری ایرانی یک نفر پیدا نمی شد که واجد شرایط مدیرعاملی پرسپولیس باشد که دوستان یک نفر که دوشغله است را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کرده اند. اگر قرار است طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شود پس باید هر چه سریعتر از سمت رییس کمیته پیشکسوتان استعفا کند. توقع از مسئولان وزارت ورزش این بود که عجله نکنند و در شرایطی که طاهری را کنار گذاشته بودند و من را به کار در حضور در پرسپولیس دعوت کردند باز هم این ماجرا به شکلی دیگر تکرار نشود. سوالم این است؛ اگر طاهری خوب کار کرده بود و قرار است در پرسپولیس بماند پس چرا من آمدم؟ اگر به غیر از این بود پس چرا او بار دیگر به پرسپولیس برگشت؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)