خبرگزاری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از همه هواداران می‌خواهم تیم ملی را حمایت کنند تا ان‌شاءالله 6 گل به لبنان بزنیم.

محمد رویانیان اظهار داشت: امیدوارم از صمیم قلب تیم ملی کشورم با کمک هواداران فهیم و بزرگ پرسپولیس و همچنین هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی به یک پیروزی شیرین برسد.

وی افزود:‌ همه جوانان و مردم باید استادیوم آزادی را فردا پر کنند تا از تیم ملی ایران حمایت شود. تیم ملی برای ما ایرانی‌هاست و افتخار ایران بزرگ اسلامی است.

رویانیان ادامه داد: تیم ملی نماینده بزرگ جمهوری اسلامی ایران است و برای هیچ شخصی نیست. این تیم نه برای کی‌روش است و نه کفاشیان؛ برای هیچکس نیست بلکه برای پیر و جوان ایرانی است. اگر نگرانی و انتقادی وجود دارد به دلیل این است که نگران تیم ملی هستیم.

وی افزود:‌ فردا چهارشنبه روز حمایت از تیم ملی ایران است و همه باید یکدل کمک کنیم. باشگاه پرسپولیس بازیکنانش و همه مسئولانش در خدمت تیم ملی هستند تا ان‌شاءلله موفق شوند، حتی بازیکنانی که از پرسپولیس به تیم ملی هم دعوت نشدند باید از تیم ملی حمایت کنند تا ان‌شاءلله تیم ملی ما سربلند و موفق باشد.

رویانیان ادامه داد: ما باید در تمام بازی‌های خارجی از تیم ملی حمایت کنیم تا ان‌شاءلله به جام جهانی برویم.

رویانیان درباره جلسه امروزش با بازیکنان نیز گفت: جلسه بسیار خوبی را پس از اردو با بازیکنان داشتم و به آنها گفتم راهی جز جنگیدن در لیگ برتر نداریم ما باید بجنگیم و از جدول بالا برویم. به بازیکنان گفتم توقف برای پرسپولیس ممنوع.

وی افزود:‌ بازیکنان باید تلاش کنند و زحمت بکشند تا بالا بیایند.

وی در پایان در خصوص شایعه حضور اولویرا در پرسپولیس نیز گفت: ما با یحیی کار خودمان را با قدرت دنبال می‌کنیم. قرارداد ما با یحیی یک سال و نیم است و ان‌شاءلله موفق می‌شویم و همیشه در کنار ما می‌ماند، از موضوع اولویرا بی‌خبرم و باید اجازه دهیم یحیی با قدرت و تمرکز رو به جلو برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)