پرسپولیس نیوز : عضو هیأت مدیره پرسپولیس گفت: باشگاه بالای 90 درصد نیازها را بر طرف کرد. یک مربی با شخصیت و کاربد بالای سر یک تیم خوب داریم، حالا برای موفقیت فقط امید، آرامش، پشتکار و اتحاد می‌خواهیم که وجود دارد و باید آن را حفظ کنیم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس،دکتر زادمهر  افزود: قبل از اینکه بخواهیم درباره تیم صحبت کنم می‌خواهم به نکته دیگری اشاره کنم. واقعا به خاطر اتفاقی که برای مهدی طارمی افتاد خوشحالم. او به عنوان یک بازیکن زیر 23 سال پدیده شد و حالا هم عنوان برترین گلزن فصل را به خود اختصاص داده است. البته درباره او، من شخصیت و رفتار خوبش را دوست دارم، احترام به پیشکسوت و ادبش نسبت به دیگران و بزرگ داشتن جمع و تیم همان فرهنگی است که در شاهین مرسوم بود و در پرسپولیس باب شد و حالا هم دنبالش هستیم. این موارد حتی از مسائل فنی هم مهمتر خواهد بود. مردم بیش از هر کس متوجه این موارد می‌شوند. وقتی بازیکنی در 15 تا 20 بازی محبوب و مقبول می‌شود فقط به خاطر فوتبالش نیست، بلکه به خاطر گفتار، کردار و باورهایش است و امیدواریم هر روز بیشتر از قبل شاهد چنین مواردی باشیم.

وی سپس درباره ارزیابی خود از شرایط تیم برای شروع فصل جدید ادامه داد: صحبت در این باره را به آقای برانکو می‌سپاریم و هواداران ما را قضاوت می‌کنند. آنچه اهمیت دارد این است که ما یک برنامه مشخص داریم. تا آنجا که صحبت از زمین مسابقه و تمرین باشد تمام اختیارات متعلق به سرمربی است. در بخش دوم مدیریت است که باید نیازهای بخش اول را برطرف کند. بر این اساس باشگاه تلاش کرد بالای 90 درصد خواسته‌های سرمربی را در نقل و انتقالات اجرا کند. آن بخشی هم که نشد یا به خاطر قرارداد بازیکن با باشگاه دیگر بود یا به خاطر قیمت بالای آنها بود که در آنجا هم نظر آقای برانکو مطرح بود. در بخش اول هم هر چند همه منتظر شروع بازی‌ها هستیم اما یک تیم خوب داریم که توسط یک مربی با تجربه و با شخصیت هدایت می‌شود. آقای برانکو در تیم ملی نشان داد تخصص و دانایی لازم را دارد و رفتار و منش او نیز از مزیت‌های پرسپولیس به حساب می‌آید. ابزارهای لازم در اختیار است و طبعا ما با امیدواری منتظر شروع فصل هستیم.

از پیشکسوت و عضو هیأت مدیره پرسپولیس می‌پرسیم به نظر بسیاری شرایط سکوها در هفته‌های ابتدایی در روند کاری تیم در تمام فصل تعیین کننده خواهد بود که خاطرنشان کرد: همه کسانی که در پرسپولیس بوده‌اند قطعا تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم کرده‌اند و حالا هم غیر از این نیست. آنچه اهمیت دارد این است که امید را از دست ندهیم. امید کلید موفقیت است. امید که باشد آرامش حاکم است. آنچه حالا نیاز داریم تا برای رسیدن به هدف در کنار مجموعه باشگاه و تیم داشته باشیم، امید، آرامش، پشتکار و اتحاد در تمام سطوح و زمینه‌ها است. با این عوامل قطعا فصل خوبی را پیش رو خواهیم داشت.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)