پرسپولیس نیوز : نمایندگان و بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا در راستای بررسی وضعیت متقضایان دریافت مجوز حرفه‌ای بعدازظهر امروز به باشگاه پرسپولیس آمدند.

 نمایندگان و بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا که چند روزی است برای بازدید از ۶ باشگاه لیگ برتری کشورمان به ایران سفر کرده‌اند بعدازظهر امروز به باشگاه پرسپولیس آمده و قرار است جلسه‌ای را با برخی مدیران این باشگاه برگزار کند.

بررسی ترازنامه‌های مالی،‌وضعیت امکانات سخت‌افزاری و رسیدگی به برخی مسائل این باشگاه از برنامه‌های نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در بازدید از باشگاه پرسپولیس است.

این افراد قرار است عصر امروز در ورزشگاه درفشی‌فر ورزشگاه محل تمرین تیم فوتبال پرسپولیس هم حاضر شوند و از امکانات این استادیوم بازدید نمایند.

این در حالی است که تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی و در چارچوب جام حذفی رو در روی ملوان انزلی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است؛ ۴ نماینده و بازرس کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران آمدند تا پس از بررسی ۶ باشگاه لیگ برتری تراکتورسازی، گسترش فولاد، پرسپولیس، سایپا، ذوب‌آهن و سپاهان وضعیت دریافت مجوز حرفه‌ای این باشگاه‌ها را بررسی کنند تا در صورت تایید امکانات و شرایط این باشگاه مجوز حرفه‌ای بگیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)